Functionar economic si administrativ

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:
# studii economice si cunostinte de contabilitate;
# cunostinte temeinice de operare PC (in special Excel, Word, Internet);
# optime capacitati de analiza, organizare si prioritizare a sarcinilor;
# seriozitate, corectitudine si responsabilitate.

Reprezinta avantaje:
# cunostinte de limba engleza/italiana;
# cursuri de HR.

Descrierea jobului:
# contabilitate primara, HR, relatii cu furnizorii si institutiile;
# întocmire rapoarte şi situatii financiare;
# realizarea de sarcini organizatorice si administrative.

Beneficii :
# program flexibil;
# mediu de lucru modern, dinamic şi profesionist;
# formare si crestere profesionala.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Smart-Project Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Smart-Project Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Smart-Project Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?