FUNCŢIONAR INFORMAŢII CLIENŢI

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie, este în căutarea unui funcţionar informaţii clienţi.

 

Dacă eşti interesat sau te atrag provocările, te aşteptăm în echipa noastră!

 

Care va fi rolul tău?

  • vei prelua apelurile telefonice venite din partea clienţilor noştri şi vei înregistra, în baza de date, solicitările acestora, sau le vei redirecţiona departamentelor cărora li se adresează, după caz
  • vei transmite toate informaţiile înregistrate către persoanele responsabile de soluţionarea acestora
  • vei întocmi diverse situaţii sintetice pe baza înregistrărilor efectuate

Ce ne dorim de la tine?

  • să fii o persoană orientată către clienţi
  • să ai foarte bune abilităţi de comunicare şi mediere în situaţii de criză
  • să ai o dicţie foarte bună şi o exprimare corectă
  • să ai bune abilităţi de operare PC (Word, Excel)
  • să cunoşti limba engleză la nivel conversaţional mediu
  • să ai disponibilitatea de a lucra într-un program de lucru în ture dezi/1zi), în intervalul orar –

Ce îţi oferim noi!

  • posibilitatea de a lucra şi a te dezvolta în cadrul unei companii de top pe piaţa serviciilor de profil
  • training de specialitate pentru o cât mai bună adaptare şi îndeplinire a sarcinilor de serviciu
  • un mediu de lucru plăcut şi dinamic, în cadrul sediului central al companiei – bd. Poligrafiei nr. 1C, etaj, sector 1
  • pachet salarial format din salariu fix şi tichete de masă

 

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la COMPANIA ROMPREST SERVICE pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la COMPANIA ROMPREST SERVICE pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are COMPANIA ROMPREST SERVICE locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?