Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
- Consilierea şi informarea clienţilor la intrarea în magazin cu privire la activitatea generală a magazinului
- Emiterea și verificarea legitimatiilor clienților;
- Primirea și prelucrarea reclamatiilor clienților;
- Actualizarea bazei de date cu clienții companiei
- Preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice
- Preluarea corespondenţei pentru diverse departamente din magazin
Cerințe:
- Studii medii
- Cunoștințe de operare PC (Word, Excel)
- Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă
- Orientare către client
Oferta:
- Salariu atractiv și tichete de masa
- Spor de sâmbătă, duminică, sărbători legale
- Beneficii*:Crăciun, Paște, zi de naștere,vacanță, asigurare privată voluntară de sănătate
- Oportunitatea unei cariere într-o companie multinațională
- Sistem informatic performant și logistică modernă.
*acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate
Informare:
Vă informăm că, prin aplicarea pentru o pozitie în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesati site-ul societății, secțiunea Cariere