Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Oraș de lucru: Vidrasau
Nivel carieră: Experiență > 3 ani
Nivel studii: Medii / Superioare
Tip job: Full time
Departament: Administrativ
Candidatul ideal :
- Excelente cunoștințe de operare a pachetului MS Office (Word, Excel);
- Abilități bune de comunicare , organizare și prioritizare;
- Atitudine orientată către rezolvarea problemelor;
- O bună atenție la detalii și precizie;
- Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;
- Rigoare, minuțiozitate şi răbdare;
- absolvent de studii medii/superioare în domeniul administrativ/economic;
- experiență profesională de minim 3 ani.
Descrierea jobului :
- Întocmirea pontajelor angajaților la finalul lunii;
- Întocmirea graficelor de muncă și rezolvarea eventualelor discrepanțe care pot apărea pe parcursul turelor de serviciu
(pregătire profesională/delegații/concedii/schimburi de ture);
- Păstrarea legăturii cu personalul ce își desfășoară activitatea în punctele de lucru;
- Organizarea și direcționarea documentelor către diferite departamente (administrarea fluxului de documente);
- Inventarierea documentelor in funcţie de diferite criterii prestabilite;
- Întocmirea de rapoarte şi situații solicitate de către superiorii ierarhici;
- Gestionează drepturile individuale ale personalului, inclusiv salariile și indemnizațiile, precum și administrarea contractelor și procedurilor de angajare legate de intrarea în funcție, perioadele de probă, reînnoirea contractelor și încetarea raporturilor de muncă;
- Gestionează modalitățile de organizare și administrare a examenelor medicale anuale și anterioare angajării;
Oferim :
- Loc de muncă stabil într-o firmă care are statut de lider în sectorul său de activitate și care se află într-un proces de creștere și extindere;
- Loc de muncă în cadrul unui colectiv tânăr;
- Stabilitate intr-o companie cu peste 25 ani experiență;
- Salariu motivant;
- Posibilităţi reale de avansare in funcţie de motivaţie şi determinare;
Acces la un program de dezvoltare personală și profesională.