GEC Director - Mobility

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Locație: Domeniu/locație globală, postul poate fi ocupat în orice locație în care Arcadis are o entitate juridică.

Scop

Aliniat cu strategia Arcadis și GEC, să conducă, să crească și să dezvolte o echipă GEC dedicată și care sprijină GBA și să colaboreze la nivelul GEC mai larg pentru a optimiza și a evita dublarea

Poziția este responsabilă pentru înțelegerea aspirațiilor GEC ale GBA și traducerea acestora în o strategie clară de livrare a serviciilor, actualizată în urma viitoarelor modificări ale strategiei globale. Implementarea acestui lucru prin construirea și păstrarea abilităților și capacităților foarte capabile și diverse, aliniate la nevoile forței de muncă pe termen scurt și lung și optimizarea cererii și ofertei de talent în toate zonele geografice, creând echipe flexibile și foarte utilizate.

Această poziție conduce echipe multidisciplinare care lucrează cu și livrează din țări, astfel încât familiaritatea cu o abordare globală este importantă, precum și înțelegerea diferențelor culturale este foarte apreciată.

Există un amestec de talent care este dedicat absolvenților din țară și, de asemenea, o echipă flexibilă de livrare a serviciilor. Rolul supraveghează toate aspectele, dar are totuși responsabilitatea deplină pentru utilizarea și calitatea fondului flexibil de talente. Rolul se interacționează cu directorii GBA GEC și conducerea BA de țară pe talent dedicat, lucrând în colaborare pentru a asigura succesul general și creșterea echipelor GEC

Poziția va funcționa în cadrul echipei de conducere a GEC și va fi aliniată îndeaproape cu directorul GEC pentru Mobility GBA pentru a se asigura că aspirațiile GEC ale GBA sunt îndeplinite, asigurând totodată armonizarea abordărilor operaționale în GEC în toate domeniile.

Liderii globali pentru funcțiile de activare vor fi părțile interesate cheie pentru această poziție. Aceștia vor stabili direcția și bugetul pentru funcția lor și vor gestiona în comun cu directorul GEC.

Linii de raportare

Rapoarte către GEC și directorul de resurse. Directorul GEC este un membru al echipei de conducere GEC care decide asupra priorităților generale pentru GEC

Rapoarte directe

Liderii de linie de afaceri, Manageri de servicii, după caz,

Responsabilități individuale

Performanța operațională
  • Conducerea și promovarea implementării strategiei GEC pentru a sprijini GBA, lucrând la standardizarea în furnizarea de servicii și operațiuni, valorificând valoarea din fiecare locație GEC și susținând inițiative GEC mai largi, după cum este necesar
  • Antrenează și mentor liderii seniori GEC pentru a se asigura că toate proiectele sunt stabilite pentru succes și este respectată o guvernare adecvată (inclusiv respectarea proceselor Arcadis Way și GEC BV).
  • Efectuați evaluări operaționale și de proiect regulate, cuprinzând performanța comercială și operațională, pentru a identifica oportunitățile de îmbunătățire, inclusiv livrarea proiectelor, și pentru a conduce la atingerea indicatorilor cheie de performanță aliniați la obiective.
  • Colaborați cu planificatorii de resurse și cu directorul de operațiuni GEC pentru a aplica o abordare riguroasă a managementului forței de muncă pentru a optimiza echilibrul cererii și ofertei și pentru a promova partajarea talentelor între diferite grupuri din GEC, oferind în același timp o utilizare ridicată.
  • Proiectați și implementați o abordare structurată a timpului fără taxe a echipei flexibile de livrare a serviciilor pentru a asigura valoarea și alinierea la estimările bugetare.
  • Responsabil pentru promptitudine, calitate și costul livrării

Relația cu părțile interesate și management
  • Gestionați relațiile de BA stabilite cu țara în ceea ce privește livrarea proiectelor convenite. Lucrați în colaborare pentru a înțelege rezultatele clienților și așteptările comerciale
  • Gestionați relațiile Global Function Leader pentru a înțelege direcția și bugetul pentru funcția lor (de exemplu, L&D, Achiziție de Talente). Ajutați-i să înțeleagă modurile locale de lucru și/sau cerințele.
  • Construiți o relație puternică cu directorii GBA GEC și asigurați alinierea la rolurile și responsabilitățile individuale și la domeniile în care este necesar acordul reciproc. Apelați directorilor GBA GEC în zonele în care se poate face mai mult cu țările și blocatorii realizării

oameni
  • Sprijinirea realizării planului Oameni și Cultură prin implicarea personalului, susținută de planuri de acțiune clare, pentru a permite o cultură Oamenii în primul rând, care face ca afacerea să devină un angajator de alegere și un loc excelent pentru a lucra.
  • Conduceți, dezvoltați, motivați și antrenați o echipă diversă de lideri seniori GEC prin stabilirea de obiective și revizuirea performanței pentru a se asigura că echipa se implică în strategia Arcadis și modelul de operare GEC și are abilitățile necesare pentru a le oferi.
  • Aliniat la forța de muncă strategică GBA și planurile de resurse operaționale, asigurați-vă că GEC are abilitățile și experiența potrivite pentru a sprijini livrarea în țară astăzi și, în viitor, de exemplu, dezvoltarea abilităților comerciale pentru a crește implicarea în câștigarea muncii, dezvoltarea nivelului de vechime și maturitate a competențelor. și accelerarea capacității GEC-urilor de a juca un rol principal în standardizarea și automatizarea afacerii globale.
  • Conduceți identificarea talentelor în cadrul GEC și determinați cea mai potrivită locație pentru noii angajați, pentru a oferi capacități tehnice și pentru a promova dezvoltarea carierei și planificarea succesiunii.
  • Încurajează implicarea și contribuția în cadrul de inovare pentru a dezvolta noi moduri de lucru și/sau produse.
  • Conducând prin exemplu, promovați cultura sănătății, siguranței și bunăstării în afacere, atingând KPI relevanți.
  • Susține agenda de sustenabilitate prin sprijinirea dezvoltării serviciilor noastre pentru a se alinia la activitățile globale de sustenabilitate.
  • Abordare activă și vizibilă pentru comunicarea valorilor și comportamentelor noastre cheie, susținând poziția GEC-urilor ca egal în afacerile globale.
  • Dezvoltați și îmbunătățiți capacitățile de management de linie în cadrul echipei GEC
  • Asigurați-vă că există planuri de succesiune pentru rolurile cheie

Managementul costurilor
  • Conduceți bugetul/planul anual și procesul regulat de prognoză printr-o colaborare strânsă cu GBA/țările, finanțele și operațiunile GEC, asigurându-vă că rezultatele sunt solide și finalizate în timp util, pentru a oferi o imagine exactă a performanței financiare ca parte a afacerii generale GEC. Bugetarea se concentrează pe cheltuielile legate de oameni și pe recuperări.
  • Gestionați în mod proactiv riscurile și oportunitățile cu responsabilitate completă a costurilor pentru GEC, pentru a minimiza riscul și a maximiza valoarea.

Responsabilități comune cheie
  • Atingerea obiectivelor privind orele facturabile – cu directorii GBA GEC
  • Prognoza forței de muncă – cu directorul de operațiuni GEC

Cerințe de profil

Candidatul trebuie să aibă:
  • Experiență profesională semnificativă (15 ani sau mai mult).
  • Experiență relevantă în servicii profesionale, inclusiv management de proiect și/sau operațional și conducere.
  • Cunoașterea temeinică a uneia sau mai multor companii Arcadis; Experiența în regiunea Arcadis este de dorit.
  • Atitudine inovatoare cu pasiune și curiozitate pentru noile tehnologii
  • Abilități excelente de comunicare, cu limba engleză bine dezvoltată, verbală și scrisă.
  • Abordare orientată spre proces.
  • Abilități interpersonale puternice, cu abilitatea de a gestiona părțile interesate și de a construi un număr de urmăritori, motivați de ceea ce este mai bun pentru afacere.
  • Abilitatea de a-i antrena pe alții pentru a scoate tot ce e mai bun din echipele tale.
  • Abilități puternice de influențare și negociere și capacitatea de a se angaja cu părțile interesate și de a construi relații de încredere la toate nivelurile organizației.
  • Abilități puternice de planificare și organizare.
  • Adept cultural.
  • Adaptabil în fața noilor provocări.
  • Demonstrează angajamentul față de succesul echipei.

Pentru acest rol, Arcadis apreciază experiența profesională în următoarele domenii prioritare:
  • Management general: Conducerea unui P&L și operațiuni semnificative, dezvoltarea strategiei și conducerea cu succes a responsabilității prin KPI și comportament.
  • Managementul oamenilor: crearea de echipe performante, comunicarea viziunii și scopului, implicarea altora și asigurarea obiectivelor aliniate. Grija pentru bunăstarea angajaților și recunoașterea și celebrarea succesului.
  • Transformare de lider: capacitatea de a aduce oamenii într-o călătorie către necunoscut, creând un sentiment de stabilitate și securitate în vremuri incerte, evitând oboseala de schimbare.

Aliniați la modelul Arcadis Leadership, căutăm lideri care se potrivesc puternic cu profilul nostru de succes în leadership, pentru a construi și a ne impulsiona cultura de incluziune, responsabilitate, centrare pe om și sustenabilitate. Liderii de succes de la Arcadis vor avea o agilitate puternică de învățare, combinată cu o combinație echilibrată de a fi curioși, a conduce succesul și a aprinde pasiunea.

Fii curios:
  • Demonstrați și dezvoltați curiozitatea față de sine și de ceilalți; aducerea clienților și arcadienilor într-o călătorie de descoperire și co-creare.
  • Aveți o gândire globală, strategică și de viitor.
  • Sunt cunoscuți în domeniul digital, sunt antreprenori și inovatori.
  • Construiți rețele organizaționale care adaugă valoare, antrenante și intenționate.
  • Încorporați o mentalitate centrată pe om, experimentare și învățare continuă pentru a conduce inovarea și transformarea.
  • Angajați activ diverse puncte de vedere și gestionați conflictele sănătoase bazate pe probleme.

    Aduce succesul:
    • Creați un sentiment de proprietate comună și responsabilitate, echilibrând acest lucru cu hotărârea și ținând pe alții la răspundere pentru livrare.
    • Asumați-vă responsabilitatea proprie, creând claritate și motivând și aliniindu-i pe ceilalți.
    • Internalizați obiectivele organizaționale, făcându-le propriile obiective personale.
    • Sunt concentrate pe rezultate și abordează provocările direct.
    • Demonstrați perspicacitatea comercială în general și în special în ceea ce privește soluțiile durabile.
    • Modelează în mod activ viitorul organizației.

      Aprinde pasiunea:
      • În mod personal, modelul propriu angajament de a îmbunătăți calitatea vieții și de a pune sustenabilitatea în centrul atenției.
      • Aplicați un stil adaptativ pentru implicare, care este sensibil din punct de vedere cultural și care face apel la nevoile personale ale celorlalți.
      • Aduceți claritate și gestionați anxietatea celorlalți, printr- o comunicare clară și o povestire inspirată.
      • Integrați-le munca, ajutându-i pe alții să facă legătura între munca lor și imaginea de ansamblu.
      • Păstrați rezistența personală și reveniți după eșecuri și ajutați-i pe alții să facă același lucru.
      • Construiți încredere prin autenticitate, dând dovadă de integritate și curaj în ceea ce privește propriile convingeri.

        Principalele contacte de lucru

        Principalele contacte din cadrul afacerii GEC includ:
        • GEC și director de resurse
        • Lideri superiori GEC din cadrul Mobilitatii
        • Director de operațiuni GEC
        • Director de service GEC

        Persoane de contact principale din afara afacerii GEC:
        • Directorii GBA GEC
        • Liderii operațiunilor de țară GBA
        • Lideri la nivel global în funcție de activare

        Arcadis. Îmbunătățirea calității vieții.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Arcadis pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Arcadis pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Arcadis locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?