Suntem încântați să vă oferim această nouă oportunitate în cadrul Wipro Technologies, unul dintre cele mai mari mărci din industrie în acest moment, cu o istorie bine stabilită în diverse domenii.
Abilitățile și experiența de care aveți nevoie:
- Fluență în limba engleză și una dintre următoarele: spaniolă;
- Absolvent în domeniul economiei;
- Cel puțin 2-4 ani experiență în Finanțe și Contabilitate
- Cunoștințe solide despre postarea jurnalului, reconcilierea, activitățile inter-companie și închiderea lunii
- Înțelegerea angajărilor/ajustărilor și a radiațiilor
- Îmbunătățirea continuă și transformarea proceselor
- Inițiative de calitate
- Abilitati excelente de comunicare
- Experienta de lucru in SAP
- cunoștințe de MS-Visio pentru documentarea procesului
- învață rapid pentru a se adapta la orice tehnologie nouă de instrumente
- Ar trebui să aibă experiență în achiziționarea de cunoștințe pentru procese similare din locații internaționale
- Ar trebui să aibă experiență în documentația procesului, cum ar fi Sipoc, hărți de proces și SOP etc
Ce vei face:
- Lucrați zilnic operațiuni de înregistrare pentru raportare
- Pregătiți și depuneți cereri de informații, rapoarte și orice solicitări obligatorii în funcție de țară, inclusiv solicitări în funcție de țară pentru pachete fiscale locale
- Revizuirea și aprobarea de la primul nivel a dosarelor statutare și a cererilor de informații
- Pregătiți cerere fiscală / truse fiscale pentru unități de afaceri și persoane juridice.
- Pregătiți calculele inițiale ale obligației fiscale, inclusiv activitățile aferente de închidere a lunii.
- Evaluează și efectuează determinări asupra evaluărilor fiscale sub conducerea impozitului clientului
- Investigați și rezolvați discrepanțe între datele sursă și G/L
- Reconciliați conturile de bilanţ și conturile fizice pentru a controla conturile de stoc
- Efectuați analize cu mișcare lentă, învechite și LCM
- Sprijină investigarea problemelor tehnice și de conformitate fiscale
- Furnizează inițiative de îmbunătățire a fluxului de proces și în activitățile de asistență și participă ca membru al echipei la proiecte care vizează îmbunătățiri
- Sprijinirea procesului de tranziție și a documentației/cartării procesului
Avantajele lucrului cu noi:
- Oportunitate de a lucra într-o companie cu creștere rapidă și într-un mediu multinațional
- Oportunitate de a crește în organizație și de a construi o carieră de succes
- Asistență pentru relocare
- Acces la o varietate de beneficii disponibile printr-un pachet flexibil care poate fi personalizat în funcție de nevoile fiecărui angajat
- Dezvoltare personală și profesională printr-o varietate de programe de formare (abilități hard/soft)