Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilități:
- Stabilește trimestrial, împreună cu directorii/coordonatorii de departamente, obiectivele generale de dezvoltare și indicatorii de performanță aferenți;
- Comunică fiecărui departament obiectivele generale și specifice previzionate pentru fiecare segment de activitate și urmărește ca acestea să fie comunicate și distribuite în mod corect personalului din cadrul fiecărui departament;
- Monitorizează zilnic, săptămânal, lunar și trimestrial gradul de realizare a obiectivelor și propune măsuri, după caz;
- Stabilește împreună cu Consiliul de Administrație obiectivele și indicatorii de performanță pentru personalul din top-management, în strictă concordanță cu obiectivele firmei;
- Participă la elaborarea anuală a bugetului de venituri și cheltuieli, analizează propunerile înaintate, operează corecțiile necesare și aprobă bugetul final;
- Identifică modalități de dezvoltare a serviciilor/produselor oferite în concordanță cu tendințele pieței;
- Participă la întâlniri de afaceri cu furnizori, clienți, organisme financiare și instituții guvernamentale .
- Elaborează proiectul de buget și proiectul de achiziții tehnologice în vederea satisfacerii dezideratelor de rentabilitate și competitivitate pe piață ale organizației;
- Reprezintă organizația în relațiile cu terțe persoane fizice sau juridice în conformitate cu împuternicirea acordată de AGA;
- Negociază contractele individuale de muncă, supervizează elaborarea și implementarea Regulamentului intern al companiei și participă la negocierea contractului colectiv de muncă;
- Controlează periodic (lunar) și supervizează activitățile departamentelor de de vânzări-marketing , economic, logistic și resurse umane;
- Stabilește obiectivele managerilor din subordine, termenele limită și modalitățile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor;
- Se asigură de respectarea procedurilor de interes general ale companiei (aprovizionare, vânzare, distribuție, financiare, resurse umane);
- Dezvoltă relații pozitive cu personalul companiei în vederea motivării și a creșterii gradului de implicare în activitatea firmei.
Cerințe:
- Experiență de cel puțin 10 ani în managementul unei companii de distributie din industria de profil;
- Experiență de cel puțin 10 ani în dezvoltarea/administrarea relației cu clienții cheie din industria de profil; a contractelor de colaborare cu furnizorii si clientii companiei.
- Aptitudini de comunicare și calcul;
- Planificare și organizare a operațiilor și activităților;
- Abilități de negociere;
- Atenție selectivă, concentrată și distributivă;
- Abilitatea de a se automotiva și de a-i motiva pe alții;
- Capacități persuasive;
- Capacitate de adaptabilitate și coordonare;
- Spirit de echipă;
- Comportament etic/integritate.
Alte informații:
- Se subordonează Consiliului de Administrație;
- Subordonează departamentele economic, vânzări și marketing, resurse umane, logistică, cât și orice alt departament din cadrul executivului;
- Posibilitate decizională în a avea un aport solid în dezvoltarea unui business cu tradiție pe piața românească.
Așteptăm cu entuziasm aplicația ta.