Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Gestioneaza si organizeaza arhiva departamentului Marketing asigurand integritatea si securitatea produselor din gestiune
  • Centralizeaza solicitarile lunare de materiale de marketing primite
  • Gestioneaza documentele privind intrarile si iesirile de materiale de marketing, actualizand stocul de materiale
  • Receptioneaza, controleaza si manipuleaza materialele primite de la furnizori
  • Realizeaza coletele pentru distribuirea materialelor catre departamentele care le-au solicitat si completeaza documentatia aferenta expedierii acestora
  • Se deplaseaza la sediul furnizorilor pentru urmarirea activitatilor de expediere directa de materiale catre destinatiile stabilite

Cerințe

  • Studii medii - liceu
  • Experienta in domeniul gestiunii - minimum 3 ani
  • Cunoasterea pachetului Microsoft Office – Outlook, Excel, Word – nivel mediu
  • Constituie avantaj experienta anterioara in cadrul unui dept. de marketing

 

Abilitati Personale

  • Persoana organizata si cu gandire analitica
  • Persoana dinamica si concentrata pe obiective si rezulate
  • Spirit de echipa si deschisa la diversitate
  • Rezistenta la stres si provocari noi profesionale
  • Autodidact si dornic de dezvoltare personala

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BRD FINANCE IFN SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BRD FINANCE IFN SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BRD FINANCE IFN SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?