Salar net
nespecificat

Candidatul ideal

Candidatul ideal trebuie să fie o persoană foarte organizată, disciplinată, responsabilă și cu o atenție foarte mare la detalii.

În plus față de acestea, vom aprecia dacă acesta:
- are o experiență de minim 5 ani de carieră și de minim 3 ani de experiență în gestiune alimentară;
- cunoaște și știe să lucreze în program de gestiune;
- are cunoștințe în ceea ce privește gestionarea stocurilor după principiul FIFO and FOFI;
- are experiență practică în coordonarea intrărilor/ ieșirilor/ transferurilor/ comenzilor de marfă;
- este o persoană de echipă;
- are abilități foarte bune de comunicare și gestionare a situațiilor conflictuale.

Descrierea jobului

Responsabilități ale jobului:

- este responsabil de planificarea, organizarea și coordonarea activității depozitului de marfă;
- răspunde de efectuarea corectă și la timp a recepțiilor de marfă;
- asigură gestiunea stocului de marfă în baza documentelor de intrare- ieșire;
- este responsabil de efectuarea inventarului lunar;
- participă activ la operațiunile de încărcare/ descărcare a mărfii la/ din depozitul firmei;
- urmărește dacă se derulează corect contractele privind aprovizionarea;
- verifică și asigură trasabilitatea mărfurilor din gestiune;


Beneficii:
- pachet salarial competitiv pe piață
- o masă pe zi;
- oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist;
- oportunitatea de dezvoltare profesională și avansare în funcție.

Descrierea companiei

Restaurant vegetarian şi raw-vegan, cu meniu a la carte si serviciu de livrare la domiciliu, operand in prezent in doua unitati si avand un numar de peste 70 de angajati. Fiind in continua expansiune, compania intentioneaza sa isi mareasca numarul de locatii si implicit echipa.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la S.C. SAMSARA FOOD S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la S.C. SAMSARA FOOD S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are S.C. SAMSARA FOOD S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?