Gestionar depozit - Bolintin Deal

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

  • Studii medii absolvite;
  • Cunoștințe limba engleză - nivel mediu;
  • Cunoștințe PC și/sau MS Office - nivel mediu;
  • Orientare către client și atenție de la detalii;
  • Experiență în coordonare echipe;
  • Persoană dinamică și responsabilă;
  • Experiență pe un post similar sau în domeniul Logisticii - reprezintă un avantaj; Disponibil/ă de a lucra L-V în 2 ture 8:00 - 4:30PM și 13:30 -22:00 în depozitul din Bolintin-Deal – asigurăm transport de la Păcii.

Descrierea jobului

Responsabilități

  • Gestionează stocurile – responsabil/ă de acuratețea acestora în aplicațiile interne;
  • Întocmește documentaţia spеcifică а stocurilor și verifică documentele specifice (CMR, etc);
  • Monitorizează și dezvoltă indicatorii de performanță și eficiență (KPI-uri);
  • Coordonează echipa și turеle de lucru;
  • Se asigură că echipa cunoaște și atinge/depășește indicatorii de performanță;
  • Gestionează intrările de mărfuri;
  • Se asigură că mărfurile sunt înregistrate și manipulate prin etichetarea tuturor coletelor primite;
  • Responsabil de pregătirea comenzilor în timpii agreați, respectând instrucțiunile de lucru și solicitările clientului;
  • Menține legătura cu clientul prin e-mail și telefonic în limba română și în limba engleză.


Beneficii

  • Bonuri de masă;
  • Acces la training-uri – în funcţie de aplicabilitatea in activităţile zilnice;
  • Pachet - discount la furnizorii Schenker;
  • Bonus performanţă – în funcţie de politicile companiei;
  • Evenimente dedicate angajaţilor.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Schenker Logistics Romania S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Schenker Logistics Romania S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Schenker Logistics Romania S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?