Fișele postului și cerințele:
- Efectuarea analizei de risc pentru clienții potențiali/existenți și alți parteneri de afaceri; să respecte pe deplin regulile și procedurile interne de risc ale ALD;
- Furnizarea de recomandări echipei de management cu privire la relațiile de afaceri cu terții, pe baza rezultatelor/ constatărilor analizei de risc;
- Mentinerea relatiilor cu Departamentul Vanzari, alte Departamente sau, atunci cand este cazul, direct cu partenerii de afaceri in vederea obtinerii de documente/informatii suplimentare pentru dosarele analizate;
- Mentinerea relatiilor cu Departamentul Juridic pentru toate aspectele/implicatiile juridice ale partenerilor de afaceri analizati;
- Pregătește limitele de credit în software-ul intern; asista echipa de management in implementarea dosarelor de creditare;
- Implicarea activă în actualizările periodice ale procedurii de risc și ale oricăror instrumente IT de risc aferente;
- A fi implicat în aplicarea AML (Politica de combatere a spălării banilor) și KYC (procedura Know Your Customer);
- Efectueaza rapoarte periodice de risc pentru ALD Automotive SRL Romania si pentru ALD International;
- Îndeplinește și alte sarcini similare legate de activitate, solicitate de superiorii ierarhici.
Cunoștințe și experiență necesare:
- Studii universitare economice;
- Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara;
- Minim 3 ani experiență într-o instituție financiară;
- Cunoasterea legislatiei care reglementeaza activitatea societatilor de leasing;
- Bune cunoștințe de calculator;
- Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală în limba engleză. Franceza este un plus.
- Capabil să lucreze sub presiune.
- Abilitati excelente de comunicare.