Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Compania Sodexo a fost infiintata in 1966 de catre Pierre Bellon in Marsilia, Franta. Sodexo este acum lider mondial in Servicii pentru Calitatea Vietii.
Sodexo se remarcă prin 3 activități la nivel mondial:
- Benefits&Rewards destinate îmbunătățirii calității vieții, administrate prin vouchere și carduri.
- On-site Services alimentație, servicii suport, mentenanță tehnică
- Personal & Home Services
Responsabilitati:
- Gestionarea bunurilor/pachetelor din momentul preluarii lor de la furnizori şi până la livrarea lor către următoarea destinaţie
- Gestionarea activitatii de transport intern (de la furnizori) spre clientii
- Întocmirea evidenţelor şi documentelor asociate, potrivit procedurilor de activitate de logistică, inclusiv introducerea datelor in sistemul informatic.
- Respectarea legislatiei privitoare la intreaga activitate de logistica (completarea si mentinerea documentelor legate de predare-primire, transport, etc.)
- Intocmirea unor rapoarte legate de activitatea de logistica
- Recepţionarea intrărilor corespunzător şi în timp optim: descarcarea bunurilor sosite, verificarea documentelor de insotire, verificarea cantitativa si calitativa (aspectul ambalajelor), intocmirea avizelor de neconformitate daca este cazul, identificarea bunurilor dupa codurile Beneficiarului si etichetarea lor (atunci cand este cazul), inregistrarea sosirilor in fisier Excel si in sistemul informatic al Beneficiarului distribuirea bunurilor pe locatii de magazie, arhivarea documentelor legate de receptie.
- Organizarea manipularii în interiorul magaziei şi de la/până la rampele de descărcare/încărcare a bunurilor, în condiţii de siguranţă pentru personal şi echipamente.
- Responsabilitatea materială asupra tuturor bunurilor care, potrivit evidenţelor menţinute în mod corect şi sistematic, sunt prezente în gestiune la un moment de timp dat
- Asigurarea respectării specificaţiilor de depozitare (temperatură, umiditate, grad de stivuire, poziţie verticală) şi transport (materiale sensibile la şoc, conţinând substanţe corozive, etc.) indicate de producător pentru fiecare tip de echipamente şi materiale recepţionate
- Menţinerea la zi a evidenţelor privind toate bunurile din inventar şi cele livrate, precum şi a informaţiilor asupra dispunerii acestora în interiorul magaziei (locaţii).
- Organizarea grupărilor materiale pentru livrări, a ambalarii şi etichetarii corespunzătoare în vederea livrării.
- Refacerea si etichetarea ambalajelor, daca acestea sunt deteriorate.
- Intocmirea de packing lists si atasarea lor pe colete.
- Operarea iesirilor in fisiere Excel si in sistemul informatic al companiei.
- Intocmirea Avizului de insotire a Marfii, scanarea si arhivarea lui, ca dovada a livrarii.
- Incarcarea bunurilor in mijloacele de transport
- Solicitarea transporturilor interne si internationale in conformitate cu procedurile interne ale companiei
- Editarea sau completarea documentelor electronice şi printabile necesare în procesul de recepţie, expediţie, pregătire a facturării, avizare a nonconformităţilor, etc.
- Trimiterea către conducerea companiei a rapoartelor periodice convenite, precum şi a unor raportări suplimentare, la cerere.
- Tinerea evidentei in legatura cu transporturile si intocmirea raportelor legate de transport.
Profil cautat:
- Absolvent studii medii sau superioare
- Minimum 2 ani de experienta relevanta in domeniul
- Limbi straine: engleza - nivel mediu
- Cunostinte bune de calculator: Ms Office
- Persoana organizata, structurata, capabila sa gestioneze bunurile care se depoziteaza in magazie
Oferta noastra:
- Pachet salarial atractiv
- Bonuri de masa
- Asigurare medicala
- Sistem de bonusare