Gestionar depozit

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Atributii specifice:

  • opereaza in stoc miscarile de marfa
  • pastreaza documentele justificative legate de stocuri
  • efectueaza lunar inventarul stocului de marfa
  • participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei
  • raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic
  • ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei
  • respecta legislatia de gestiune a stocurilor

  • efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii
  • efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei
  • raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie
  • verifica documentele vamale la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante
  • inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor
  • raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului
  • utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor
  • asigura miscarea stocurilor
  • efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur
  • pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi
  • emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma, in conditiile prevazute de lege
  • urmareste ca marfa introdusa in stocul central sa fie sigilata
  • urmareste completarea de catre clienti a documentelor fiscale conform legislatiei
  • listeaza documentele fiscale ce insotesc marfa si le transmite clientului
  • preda marfa catre client conform documentelor emise
  • expediaza marfa catre clienti
  • ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii
  • intocmeste necesarul de materiale folosite pentru expeditia marfii
  • transmite catre superiorul ierarhic orice reclamatie privind expeditiile de marfa
  • Mentinerea legaturii cu clientii, furnizorii si companiile de transport
  • Planificarea, coordonarea si monitorizarea receptiilor si expedierea marfurilor;
  • Comunicarea eficienta cu clientii prin e-mail si telefon;
  • Mentinerea sistemelor de control stoc la zi si asigurarea acuratetei inventarului;
  • Planificarea cerintelor viitoare legate de personal si capacitate;
  • Monitorizarea performantei si a progreselor personalului;
  • Motivarea, organizarea si incurajarea lucrului in echipa pentru a se asigura ca obiectivele de productivitate sunt indeplinite sau depasite;
  • Elaborarea de rapoarte periodice si statistici zilnice, saptamânale si lunare;
  • Supraveghere, dezvoltare bugete, managementul sigurantei, elaborarea de standarde, procese de management, competente de supraveghere si de control al inventarului, abilitati de raportare, analiza informatiilor, mentenanta echipamentelor;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PRODUCTON S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PRODUCTON S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PRODUCTON S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?