Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ne mărim echipa!
Hai în echipa noastră dacă ....
ești conștient că vrei să evoluezi și să faci performanță pe termen lung în cariera ta
te simți confortabil să lucrezi împreună cu ceilalți din echipă
ești entuziast și pus pe fapte când vii la job
și te potrivești pentru rolul de Gestionar Depozit pentru că:
INTEGRITATEA și corectitudinea sunt două caracteristici care te definesc
dai dovadă de seriozitate, ai spirit de observație și acorzi atenție task-urilor, ca să eviți erorile, pentru că îți pasă de munca ta
ești o persoană organizată și meticuloasă pentru că îți place să ții totul în ordine
ești o persoană analitică, iar logica e una dintre atuurile tale
îți place să ai inițiativă, să planifici și să propui idei de îmbunătățire a propriei activități
faci față unui mediu de lucru dinamic
lucrezi bine pe bază de feedback, fie el și negativ, și îți asumi responsabilitatea acțiunilor tale
ești cu energia la nivel maxim și ești o fire entuziastă pentru că nu ești aici doar pentru un salariu, ci pentru că îți place ceea ce faci și în plus îți face plăcere să-i atragi pe colegi în vibe-ul tău
în plus competențele pe care trebuie să le ai pentru a te integra cu succes în echipa noastră:
studii superioare, iar experiența pe un post similar și în programul de gestiune Trendix va fi în avantajul tău
ai cunoștințe de gestiune a stocurilor
să folosești cu ușurință pachetul Office (excel, word, outlook)
să deții permis categoria B, abilitatea de a conduce un mijloc de transport de 3,5T prezintă avantaj
Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, înseamnă că ești persoana pe care noi o căutăm pentru a realiza următoarele responsabilități:
asiguri recepția mărfurilor în baza documentelor de livrare și comunici cu furnizorii pentru rezolvarea neconformităților
organizezi marfa în depozit
asiguri stocurile de produse în magazinele societății
verifici stocurile din depozit
participi la inventarele de gestiune și patrimoniu
întocmești documente de gestiune
transmiți rapoarte periodice către management privind gestiunea
ții sub control costurile de administrare depozit
propui soluții de îmbunătățire a modului de lucru și de organizare a depozitului pentru utilizarea eficientă a spațiilor de depozitare ale mărfurilor
Și pentru că ne dorim să evoluăm împreună vei primi:
• șansa de a învăța și de a lucra alături de o echipă experimentată
• garanția că ideile tale vor fi luate în calcul
• certitudinea că munca ta are un impact real
• ocazia să înveți și să dai mai departe ceea ce știi
• feedback prin sistem de evaluare
• promovare prin competențe
• ocazia să-ți dezvolți abilitățile prin participarea la cursuri, traininguri, dar și șansa să dai mai departe ce știi
Viața în Charisma:
Avem patru valori care functionează ca o fundație stabilă a deciziilor noastre: RESPECT, RESPONSABILITATE, EVOLUȚIE și ECHILIBRU, dar nu ne rezumăm doar la ele. Ne place să fim o echipă, să performăm împreună și să împărtășim succesele și să ne asumăm eșecurile. Ne bucurăm de primele și învățăm din ultimele!
Dacă ai rezonat cu ce ai citit până acum, ACȚIONEAZĂ! Hai să ne cunoaștem!
Trimite-ne un CV și neapărat o SCRISOARE DE INTENȚIE la [email protected] și spune-ne despre tine și experiența ta.
Noi ne uităm peste materialele tale și dacă simțim că ne potrivim, te contactăm pentru un interviu!
Și tu poți afla mai multe despre noi vizitând: https://cariere.charismatrade.ro/
În cazul în care nu te regăsești în descrierea de mai sus, dar cunoști persoana potrivită pentru noi, fă-i un bine și spune-i!