Gestionar depozit-facturare

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

• Cunostinte operare PC- Microsoft Office (Excel ,Outlook si Word);
• Experienta obligatorie in utilizarea softului de contabilitate/gestiune AttoSOFT
• Abilitati de comunicare si interrelationare;
• Spirit de echipa, rezistenta crescuta la sarcini de rutina, atentie distributiva, capacitate de organizare si disciplinare in propria activitate.

Descrierea jobului

• Gestioneaza documente specifice activitatii de vanzari (introducere comenzi, emitere facturi proforme, avize/facturi);
• Activitati caserie ( incasari clienti, intocmire registru de casa, eliberare numerar pentru deconturi trezorerie);
• Emite registru de casa zilnic;
• Inregistreaza si urmareste in registrul de evidenta a reclamatiilor, procesele verbale de reclamatii primite de la clienti;
• Comunica clientilor informatii despre promotii, schimbari de preturi, oferte noi, documentatie tehnica despre produsele din protofoliu.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PALMEX CM SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PALMEX CM SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PALMEX CM SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?