Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati :
- Pregateste comenzile clientilor (impacheteaza, pregateste documente necesare livrarii)
- Realizeaza receptia marfurilor si genereaza documentele necesare receptiei
- Asista managerul in activitatile zilnice
- Participa activ la dezvoltarea departamentului de gestiune
Candidatul ideal:
Persoana organizata, dornica sa se implice in dezvoltarea departamentului si care se adapteaza usor, reusind astfel sa solutioneze situatii neprevazute.
Este o persoana dornica sa se dezvolte impreuna cu o echipa tanara si performanta, implicata activ in dezvoltarea brandului si activitatilor zilnice.
Are un caracter sociabil, atent la detalii, cu cunostinte de limba engleza si operare pe calculator.
Experienta anterioara nu este necesara dar reprezinta un avantaj.
Beneficii:
Vei lucra intr-un mediu de lucru relaxant, alaturi de oameni plini de energie, pasionati de munca pe care o fac. Salarul evolueaza in functie de performanta.
Bonuri de masa
Pranzul este asigurat de firma