Gestionar logistica

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Persoana desemnată pe acest post face parte din personalul administrativ al societății și lucrează în principal cu departamentul de service.

Activitatea are loc la sediul central din București și folosește în mare parte platformele SAP și Google și are la bază instrucțiuni de lucru standardizate (ISO), pentru fiecare proces în parte.

Cerințe:

 

  • Studii medii sau superioare, cel puțin diplomă de bacalaureat 

  • Permis de conducere minim pentru categoria B

  • Cunoașterea limbii engleze cel puțin la nivel mediu

  • Experiență relevantă în logistică

  • Abilități de comunicare cu colegii și clienții
  • Experiență cu un sistem de gestiune ERP, preferabil SAP

  • Autorizația de stivuitorist constituie un avantaj

 

Activități:

 

  • Introducerea datelor în sistemul informatic (SAP) privind recepția și livrarea mărfurilor

  • Gestionarea situației mărfurilor întârziate sau pierdute

  • Rezolvarea împreună cu partenerul extern pentru logistică (DB Schenker) a urgențelor

  • Gestionarea împreună cu colegii din Germania a situației în care unele mărfuri sunt neconforme, greșit etichetate sau deteriorate

  • Comandarea către Kaeser Germania și furnizorii interni de mărfuri, echipamente și materiale necesare activității de pe teren

  • Realizarea transferurilor între între depozitele din teritoriu

  • Asigurarea stocurilor minime ale depozitelor din teritoriu

  • Asigurarea resurselor materiale necesare lucrărilor conform ofertelor și comenzilor

  • Urmărirea expediției din perspectiva corectitudinii componenței, adreselor din baza de date și termenului de livrare

  • identificarea / recuperarea/ redirecționarea coletelor livrate greșit de către curieri sau Schenker

  • Prezența de două ori pe săptămână sau ori de câte ori este necesar la partenerul extern de logistică

  • Gestionarea magaziei de la sediul central, menținerea ordinii și curățeniei pentru spațiul de depozitare convențional și cel automatizat (Kardex)

  • Ambalarea corespunzătoare și expedierea de mărfuri către clienți și depozite (din magazia de la sediul central)

  • Participare activă la inventare periodice la depozitul externalizat 

  • Realizarea recepției și distribuirii pe baza bonurilor de consum a obiectelor de inventar și consumabilelor

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • Mediu de lucru specific unei companii multinaţionale
  • Traininguri de specialitate
  • Venit corelat lunar cu performața
  • Stabilitate maxima pe termen lung
  • Asigurare medicala extinsă
  • Locaţie centrală
  • Adaptarea veniturilor la experienţa acumulată
  • -Autovehicul de serviciu

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la KAESER KOMPRESSOREN SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la KAESER KOMPRESSOREN SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are KAESER KOMPRESSOREN SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?