Gestionar punct de lucru Cluj

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cautam o persoana pentru postul de : GESTIONAR PUNCT DE LUCRU ECOTIC TRANSILVANIA

Postul de lucru in: Floresti, judetul Cluj

Domeniu: Colectare Deseuri de echipamente electrice si electronice (DEEE) si deseuri de baterii si acumulatrori (DBA) /Managementul Deseurilor

 

 

Activitatile principale ale ECOTIC Transilvania SRL:

  • Gestioneaza un Centru de Colectare DEEE si DBA
  • Organizeaza si deruleaza campanii de colectare DEEE in mediul rural si in urban
  • Preia DEEE de la domiciliu, pentru comenzile primite
  • Dezvolta relatii cu companii si institutii pentru preluarea DEEE/DBA casate/detinute
  • Organizeaza si deruleaza campanii de educatie ecologica

 

 

Principalele atributii si responsabilitati

  • Gestionarul este responsabil de realizarea fluxului documentar – intrari/iesiri marfa, fisa de gestiune, intocmire documente  financiare ( achizitii, facturi, ordine de plata, dispozitii de plata)  raportare la APM, AFM etc
  • Gestionarul, alaturi de Managerul Zonal este responsabil de  coordonarea activitatilor de preluare, depozitare si transfer spre tratare/reciclare al DEE
  • Gestionarul  se implica activ alaturi de Managerul zonal in gasirea celor mai bune mecanisme de desfasurare a activitatilor si serviciilor ECOTIC TRANSILVANIA

 

 

 

Obiectivele generale ale postului :

  • Gestionarul  supervizeaza activitatea de manipulare si depozitare DEEE prestata de personalul pe care il are in subordine (manipulanti si sofer)
  • Gestionarul participa (atunci cand este cazul) alaturi  de manipulant la preluarea si depozitarea DEEE
  • Gestionarul solicita si coordoneaza activitatea de transfer spre tratare a DEEE
  • Gestionarul, alaturi de Managerul Zonal este responsabil de  gestionarea comenzilor telefonice de preluare DEEE

 

 

       Cerinte:

  • persoana entuziasta, cu initiativa, proactiva, autonoma, care sa poata relationa usor cu categorii profesionale diferite, orientata spre rezultate
  • bun organizator si coordonator
  • competente operare PC - microsoft office
  • competente in activitati de gestiune si management al deseurilor
  • competente in coordonarea logistica a unui  punct de lucru( inclusiv disponibilitatea de a manevra utilaje de tip transpaleta si electrostivuitor)
  • dispus la efort fizic atunci cand situatie necesita acest lucru
  • activitatea de birou estimata la 90%
  • studii medii ; (studiile superioare de mediu/tehnice/economice constituie avantaj) 
  • atitudine ecologica

 

Se ofera:

  • Post de lucru, telefon, laptop, echipament de lucru, salariu fix+ bonuri de masa.

 

*Experienta in gestiune  reprezinta un avantaj.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ECOTIC TRANSILVANIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ECOTIC TRANSILVANIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ECOTIC TRANSILVANIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?