Firma SARATOGA, prezentă din 1994 pe piața IT din Timișoara, caută o persoană din domeniu dispus să se alăture la consolidarea echipei administrative și implicit a firmei.
CERINȚE :
- Studii în domeniu, (diplomă de bacalaureat);
- Cunoștințe de contabilitate primară,
- Cunoștințe de import/export și vamale,
- Cunoștințe de operare PC, MS Office și aplicație de gestiune;
- Minim 3 ani experiență pe un post similar;
- Carnet de conducere cat. B;
- Cunoașterea limbii engleze este un avantaj.
DESCRIEREA POSTULUI :
- Efectuarea de comenzi marfă, recepția mărfi calitativ și cantitativ,
- Introducerea în baza de date, gestionarea actelor aferente,
- Păstrarea în bune condiții a materialelor și eliberarea acestora din gestiune, efectuarea inventarului,
- Livrarea, urmărirea transportului de marfă de la furnizori și către beneficiari sau cele trimise în garanție,
- Întocmirea de documente ce însoțesc livrările de mărfuri.
SE OFERĂ:
- Pachet de motivare salarial,
- Asigurare medicală privată,
- Asigurare de viață,
- Bonificații în funcție de evaluări periodice;
IMPORTANT !
NUMAI CANDIDATII SELECTATI VOR FI CONTACTATI .