Global Account-Based Marketing Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea proiectului:


Managerul global de marketing bazat pe cont lucrează interfuncțional în strânsă coordonare cu

echipe de vânzări, de cont și de marketing pentru a conduce campanii de marketing integrate multicanal și a acestora

procesele subiacente


Responsabilitati:


Responsabil cu executarea proiectelor ABM dedicate B2B care indeplinesc obiectivele tinta,

termen și buget.

• Lucrează cu liniile de afaceri și cu agenții de marketing pentru a defini prioritizarea contului țintă.

• Planifică, coordonează și implementează campanii ABM GTM.

• Gestionează relația cu echipele de cont și cu echipa de marketing pentru a conveni lista părților interesate și

strategie de informare, creați un plan de campanie și supravegheați toate materialele de sprijin, inclusiv

mesagerie, colateral personalizat, activare vânzări, comunicații de ieșire, social și

campanii digitale.

• Lucrează cu echipele de cont pentru a urmări implicarea contului în conturile țintă și

aliniați continuu marketingul și vânzările.

• Urmărește rezultatele programului, măsoară succesul și raportează valorile către părțile interesate din întreaga lume

Afaceri.

• Măsura cheie a succesului pentru rol sunt SQL-urile (Sales Qualified Leads), care rezultă din

campanii.

• Alte responsabilități legate de specializarea și competențele angajatului delegat de

Administrator.


Descrierea abilităților obligatorii:


Peste 3 ani de experiență în derularea de campanii și programe de marketing B2B care implică direct

perspective, construiește o conductă și generează venituri.

• De preferință cunoștințe de set de instrumente: Marketo, Sales Force, Google Analytics, Google Data Studio,

SEMrush, Hootsuite - nivel intermediar.

• Abilități puternice de management de proiect cu capacitatea de a conduce atât planificarea, cât și execuția.

• Experiență anterioară de lucru interfuncțional cu marketing industrial, servicii creative, digital

marketing, operațiuni de marketing și gestionarea vânzărilor/contului.

• Abilități puternice de management ale părților interesate pentru a stimula o cultură a colaborării, asumarea comună

și să se concentreze pe rezultatul afacerii.

• Concentrat pe afaceri și mentalitate analitică, cu capacitatea de a furniza rapoarte despre campanie

metrici de performanță.

• Cunoașterea limbii engleze.


Abilități plăcute de a avea:


Abilități remarcabile de comunicare și prezentare.

• Abilitatea de a lucra într-un mediu cu ritm rapid, cu priorități concurente și în schimbare.

• Creați și gestionați planuri pe termen lung, stabiliți bugete și obiective.

• Capacitatea de a gestiona mai multe priorități, inițiative, interfețe și sarcini.

• Abilități de organizare și planificare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Luxoft pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Luxoft pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Luxoft locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?