Allianz Services este mândru să servească și să facă parte din Allianz Group, unul dintre cei mai importanți asigurători și manageri de active din lume. Amprenta noastră globală puternică, cu aproximativ 5500 de angajați localizați în opt țări și patru continente, ne permite să deblocăm întregul potențial pentru a genera o experiență superioară pentru clienți în cadrul Grupului Allianz.
Suntem actuari, analiști de afaceri, experți în finanțe, manageri de consultanță, oameni de resurse umane, profesioniști în comunicare; Ingineri operaționali și asigurători; suntem fiice și fii, mame și tați.
Oamenii noștri sunt ceea ce contează cel mai mult, înrădăcinați în valorile noastre și ne străduim să evoluăm continuu, să îmbunătățim și să creăm o experiență superioară pentru clienți, contribuind în același timp cu succes la transformarea Allianz. Grija activă pentru mediu, pentru oameni și pentru clienții noștri este ceea ce ne face un loc grozav pentru a lucra și împreună modelăm un mâine mai bun și mai grijuliu.
Rolul postului
Căutăm un manager de transformare financiară globală care să se alăture echipei noastre de Global Financial Business Services responsabilă să promoveze standardizarea, armonizarea și optimizarea continuă a proceselor, metodelor și instrumentelor și aplicațiilor financiare în angajamentele clienților noi/existenți și a centrelor locale de livrare. Managerul de transformare financiară globală este responsabil să proiecteze și să aplice un cadru consistent pentru proiectarea/construirea, implementarea și calitatea unei soluții globale integrate end-to-end, urmând o abordare a platformei industrializate. Expertul Global Finance Transformation va lucra într-un mediu în continuă schimbare, în care fiecare zi aduce noi provocări și noi oportunități.
Responsabilitati
Conduce și accelerează programul de transformare Financial Business Services și monitorizează îndeaproape progresul și impactul
Stimulează armonizarea și standardizarea proceselor, metodelor și instrumentelor și aplicațiilor subiacente în cadrul angajamentelor de servicii financiare existente/noi și a centrelor locale de livrare.
Oferă un cadru unificat pentru proiectarea/construirea, implementarea, accelerarea și îmbunătățirea continuă a unui serviciu comun de finanțare integrat la nivel global, urmând o abordare a platformei industrializate (inclusiv îmbunătățirea continuă și inovarea serviciilor)
Facilitează și accelerează transformarea procesului financiar: Robotizare > Automatizare > Industrializare > Digitalizare
Asigură utilizarea/implementarea serviciilor structurate avansate de Business și Data Analytics @ Finance Shared Services; incl. facilitarea Process Mining @ Finance
Responsabil de screening-ul pieței, înțelege nevoile entității de operare Allianz, definește abordarea specifică entității de operare pentru linia globală de servicii (cu sprijinul echipei Allianz Services | Soluții pentru clienți și management al contului). Responsabil pentru cercetarea celor mai bune practici, recomandări și implementări.
Coordonează și conduce Inițiativa de perfecționare a serviciilor de afaceri financiare/Academia de formare în finanțe globale (în strânsă colaborare cu echipele globale/locale de experiență a oamenilor)
Sprijină echipa executivă a serviciilor de afaceri financiare în dezvoltarea și implementarea strategiei și agendei FBS globale
Cerințe
Formare academică puternică
Experiență în lucrul în echipe globale
Experiență în lucrul în organizații de proiecte globale agile
Abilități tehnice puternice în domeniile relevante de procese și servicii de finanțare partajată (de exemplu, S2P, Q2C, R2R, FP&A)
Experiență de lucru pe Power Point, analizând date și prezentând către conducerea superioară
Îmbunătățirea proceselor și orientată spre inovație
Limba engleză fluent, abilități bune de comunicare (germană sau altă limbă europeană reprezintă un plus)
Experiența anterioară în organizația de livrare a serviciilor Finance Shared reprezintă un avantaj
Beneficii
Vino de partea Allianz! Avem compensații și stimulente atractive:
Compensație salarială fixă împreună cu beneficii fixe.
Beneficii flexibile care pot fi personalizate individual, astfel încât să se potrivească cel mai bine nevoilor dumneavoastră.
Beneficii fixe - Punem oamenii în centrul a ceea ce facem, de aceea ne angajăm pentru bunăstarea dumneavoastră personală și creșterea profesională.
Zile suplimentare de concediu (mandat de muncă, mandat Allianz, evenimente speciale, zi plătită pentru controlul medical al copilului)
Program de recompense și recunoaștere (Premiul pentru excelență în echipă, Premii aniversare, Premii Above & Beyond, Vă mulțumim pentru contribuție!)
Programe de instruire complete disponibile (cursuri personalizate)
Certificari internationale (Agile, Lean Six Sigma, Prince, ITIL, IFOA, ACCA, IACCM etc.)
Programe cuprinzătoare de leadership
Tot ce poți învăța cu LinkedIn Learning!
Cursuri de limba germana pentru orice nivel
Tot ce poți citi cu Bookster!
Programul de recomandare a angajaților
Oferte și reduceri exclusive
Plan de cumpărare de acțiuni
Alocații pentru evenimente speciale (Nașterea unui copil, Pierderea unui membru de familie)
Parcare (locuri de parcare pentru birouri disponibile prin sisteme de rezervare)
Cantina deschisă la fiecare etaj (cafea, ceai, apă, fructe)
Zone de relaxare (la fiecare etaj) si zona de jocuri
Program de lucru flexibil
FlexiBenefits -
Ne pasă de performanța angajaților noștri și știm că aceasta poate fi atinsă doar asigurându-vă un echilibru adecvat între viața profesională și viața privată.
Servicii medicale
Pensiune privata
Turism intern
Experiențe inteligente
Tichete de masă
Bonuri de transport
Eveniment cultural
Telemunca
Cadouri și cadouri
Donații
Informațiile personale pe care ni le puteți furniza (inclusiv informațiile sensibile) pot fi furnizate managerilor de angajare în scopul evaluării adecvării dvs. ca candidat.