Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cautam un om cu background in comunicare si brand management.
Cum este la noi in echipa?
- Poti face strategia, alege cele mai bune canale, setezi directia
- Poti face campanii pe toate canalele de comunicare, poti sa inovezi si sa testezi idei
- Poti sa cresti si sa inveti, ne place sa oferim oamenilor din echipa traininguri si experiente de invatare cat mai multe si mai diverse
- Poti veni cu idei si sa fii oricat de curios, ne place sa discutam variante de comunicare in echipa
- Poti vedea cum este sa lucrezi in domeniul cu ce mai sanatoasa si constanta crestere.
Iata ce vei face in echipa de marketing si comunicare:
- Elaborezi si urmaresti strategia de promovare a brandului sau diviziei pentru care asiguri suport;
- Elaborezi, implementezi si monitorizezi bugetul alocat;
- Esti la current cu detaliile privind performanta financiara a brandului/ diviziei si propui actiuni de atingere a obiectivelor financiare;
- Cunoasti si intelegi detaliile privind produsul, divizia sau brandul, astfel incat poti realiza obiectivele de business si de imagine;
- Utilizezi in mod relevant informatiile privind brandul/ divizia, astfel incat sa elaborezi planurile de comunicare;
- Coordonezi si integrezi campanii desfasurate in cadrul departamentului si care servesc atingerii obiectivelor de comunicare sau financiare ale diviziei/brandului tau;
- Coordonezi persoane din cadrul departamentului, aflate in relatie formala sau informala de subordonare pe un anumit proiect/ campanie;
- Monitorizezi si te asiguri de implementarea la timp si in buget a planului de comunicare pentru divizie/ brand;
- Urmaresti trendurile pietei si contextul industriei, astfel incat sa poti actiona proactiv sau reactiv in situatii care impun schimbarea sau adaptarea strategiei de comunicare;
- Te vei implica si vei contribui cu informatii si idei in etapa de bugetare anuala pentru elaborarea planului de comunicare;
- Te vei implica si contribui la elaborarea planului de sustinere a vanzarilor pentru divizia/ brandul aflat in management;
- Colaborezi si te coordonezi cu steakholderii interni pentru atingerea obiectivelor comune sau de business agreate.