Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Studii superioare finalizate - specializarea marketing /studii economice, etc;
- Experienta minim 3 ani pe un post similar (segmentul FMCG);
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Cunostinte aprofundate privind conceptele de piata;
- Creativitate, inovatie si usurinta in exprimarea ideilor;
- Personalitate energica;
- Abilitati in managementul timpul, rezistenta la stres;
- Cunostinte solide de limba engleza (scris, vorbit);
- Cunostinte solide operare PC (MS Office, Internet, platforme de social media) .
Descrierea jobului
- Planifica si implementeaza strategiile de marketing pentru brand-urile alocate;
- Defineste caracteristicile si asigura cresterea brand-urilor alocate;
- Defineste linia strategica a brand-urilor in functie de stategia companiei;
- Organizeaza si coordoneaza campaniile de promovare;
- Contribuire la realizarea si monitorizarea AOP-ului;
- Coordoneaza achizitionarea si distribuirea de POSM-uri;
- Realizeaza si urmareste desfasurarea promotiilor la nivel national;
- Contracteaza si urmareste importul de materiale promotionale;
- Propune recomandari cu privire la materialele promotionale;
- Dezvolta si introduce noi brand-uri;
- Urmareste vanzarile, evalueaza rezultatele campaniilor si propune activitatile promotionale viitoare;
- Monitorizeaza si analizeaza activitatile competitorilor si recomanda cai de reactie;
- Alte task-uri in functie de proiectele companiei.