Cautam pe cineva care:
- Are diplomă de licență în finanțe/bănci/contabilitate;
- Are limba engleză – nivel avansat atât scris cât și vorbit;
- Are experiență în controlul financiar;
- Are cunoștințe operaționale în pregătirea bugetelor și analiza profitabilității;
- Are bune cunoștințe în domeniul financiar, contabilitate, bugetare și principii de control al costurilor, RAS - cunoștințe avansate, IFRS - cunoștințe generale;
- Are o gândire analitică, un înalt simț al responsabilității, excelentă comunicare (empatie, diplomație și proactivitate) și abilități de prezentare;
- Este o foarte bună auto-organizare și abilități de gestionare a timpului, capacitatea de a lucra independent;
- Este capabil să navigheze cu ușurință prin ambiguitate și incertitudine, concentrându-se pe obiectivul principal și urmărindu-l, fiind capabil să prioritizeze ceea ce contează și să conducă la simplitate;
- Are capacitatea de a lucra cu informații sensibile sau confidențiale;
- Conștient cultural și capacitatea de a gândi și de a lucra la nivel global;
- Are o mare atenție la detalii și o natură investigativă;
- Are abilități avansate de analiză a datelor pentru utilizarea foilor de calcul Excel;
- Este o persoană responsabilă, flexibilă și proactivă, motivată de un mediu de lucru foarte dinamic, capabilă să respecte termenele limită;
- Are disponibilitate pentru a călători în străinătate.
Descrierea postului
- Furnizați pachetul lunar de raportare care să includă P&L, bilanț, flux de numerar față de buget pentru toate companiile din grup;
- Monitorizați efectivele vs. plan, abaterile analizei și factorii lor, recomandă măsuri pentru a asigura îndeplinirea planului și urmăriți progresul în curs;
- Întocmește situații financiare anuale consolidate.
- Asigurați-vă și verificați că rezultatele managementului sunt corecte și că procedura de închidere este finalizată la timp (implicând o colaborare puternică cu departamentul de contabilitate)
- Efectuați în mod regulat activități de Control Intern și asigurați conformitatea conform ghidurilor Grupului
- Controlul și raportarea tuturor centrelor de cost pentru grupul organizațional;
- Implicat in intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli al companiei precum si in intocmirea prognozei;
- Raspunde de obtinerea de informatii de la departamentele operationale, orice informatii necesare pentru intocmirea bugetului si/sau alte raportari/analiza financiara;
- Efectuarea altor sarcini de raportare și planificare pe cât posibil și necesare și pregătirea prezentărilor interne și externe, după caz;
- Alte analize/rapoarte regulate și ad-hoc;
Program de lucru:
Luni - Vineri, 8h/zi (1h pauză de masă), 08:30-17:30.
Pentru cerințele de mai sus vă putem oferi din toată inima:
- Apreciere și remunerare adecvată pentru munca bine făcută.
- Dăruirea dă roade.
Descrierea Companiei
Klass Wagen activează de mai bine de un deceniu în domeniul închirieri auto, devenind lider pe piața națională pe segmentul călătoriilor de vacanță. Flota noastră de peste 4000 de mașini este prezentă în 7 locații din România, Budapesta/Ungaria și 2 locații din Portugalia și venim să ne întâlnim clienții prin agențiile proprii.
Echipa Klass Wagen este formată din peste 180 de colegi concentrați pe oferirea unei experiențe de neuitat clienților, iar recenziile pozitive oferite de clienții noștri sunt dovadă.
Activitatea companiei a crescut constant si cautam noi colegi. Dacă îți dorești o echipă de lucru prietenoasă, fără birocrație, care să răsplătească dăruirea și să aibă grijă de bunăstarea angajaților, ajutând ori de câte ori este posibil la nivel profesional, te invităm să aplici la joburile noastre.