Head of CF Romania

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

La Vodafone...


  • lucrăm inteligent pentru a construi un viitor mai bun. O lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă. Ca comunitate globală dinamică, spiritul nostru uman, împreună cu tehnologia, ne dă puterea să realizăm acest lucru.


Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume. Încântarea clienților noștri și câștigarea loialității ne determină și experimentăm, învățăm rapid și reușim împreună. Cu noi, poți fi cu adevărat tu însuți și să faci parte, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


Rolul Scopul


  • Serviciul de îndeplinire a clienților este responsabil pentru apelurile tehnice de nivel al doilea, precum și pentru instalarea și repararea la domiciliu a serviciilor fixe (bandă largă și TV). Prin urmare, Managerul Customer Fulfillment RO este responsabil pentru „fața tehnică a clienților noștri” pe întreaga amprentă a pieței fixe. În calitate de „avocați ai clientului”, managerul CF caută să reducă punctele de dificultate tehnice ale clienților, să îi permită clientului să-și rezolve nevoile în mod digital și să facă din serviciile fixe un element de diferențiere față de concurenți.


În acest rol vei fi responsabil cu următoarele responsabilități:


  • Pentru a asigura livrarea cu succes a operațiunilor fixe de nivel doi și de service pe teren pe piața din România. Cu o echipă în creștere de peste 29 de angajați, misiunea liderului de piață este de a se asigura că clienții noștri beneficiază de o experiență excelentă, consecventă și perfectă a produselor noastre fixe pe canale și puncte de contact. Punerea clientului în centrul a tot ceea ce facem și construirea unei culturi puternice este cheia pentru a obține o experiență puternică pentru clienți și un avantaj competitiv.
  • Pentru a conduce colaborează puternic în cadrul organizației globale Vodafone Technology, precum și cu entitățile Vodafone din România:
  • Înțelege lacunele experienței clienților și transformă informațiile în inițiative acționabile alături de echipele de domeniu CF, comerciale, tehnice și financiare
  • Gestionarea echipei tehnice de nivel al doilea și de service fix în instalarea și suportul pentru toate tipurile de rețele de acces (fixe) existente în Vodafone și pentru segmentele de consumatori, inclusiv. gestionarea relatiei cu mai multe firme de outsourcing
  • Sprijinirea șefului CF EU Cluster în procesele de luare a deciziilor
  • Responsabil pentru îmbunătățirea semnificativă a experienței de service fix: zero probleme, digital mai întâi, rezoluție expert – și pentru desfășurarea vânzărilor.


Trebuie să aibă calificări tehnice/profesionale


  • Experiență dovedită în furnizarea de soluții de succes comercial pentru clienți pe piață prin mai multe canale, în medii complexe, cu o capacitate dovedită de a prioritiza
  • Nivel bun de înțelegere tehnică, în special în industria Telco
  • Cunoștințe profunde despre procesele de reparare și instalare ca parte a călătoriei clientului
  • Abilități excelente de comunicare (scris și vorbit) în română și engleză
  • Încredere în lucrul cu echipe distribuite, de preferință folosind metodologia Agile
  • Experiență în proiectarea călătoriilor clienților, precum și în transformarea proceselor și organizațiilor
  • 5+ ani de experiență în conducere


Ce aduci?


  • Mulți ani de experiență în proiectarea călătoriilor clienților și în colectarea de informații despre clienți
  • Gânditor foarte analitic
  • Nativ digital
  • Abilități puternice de management al părților interesate. Abilitatea de a construi și menține relații cu părțile interesate externe și cu membrii echipei interne interfuncționale
  • Capabil să influențeze colegii și conducerea superioară
  • Experiență dovedită în moduri agile de lucru
  • Experienta in conducerea unei echipe, incl. trecerea lor printr-o schimbare de cultură, precum și implementarea unor noi moduri de lucru


#Impreuna putem!


#Lipost

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Vodafone pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Vodafone pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Vodafone locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?