Ca parte a creșterii noastre, căutăm viitorul nostru director de marketing care să ne accelereze expansiunea și să ne ajute să construim o practică de marketing performantă și eficientă în capital. Te vei referi direct la VP Transformation și vei gestiona o echipă de 5 marketeri și vei colabora puternic cu designeri, manageri de produse și conținut.
Responsabilitati:
- Gestionează și antrenează o echipă de 5 marketeri talentați.
- Dezvoltați o strategie de marketing care să includă obiective, buget anual de marketing pentru a îndeplini obiectivele SQL pentru echipa de vânzări.
- Urmăriți performanța diferitelor inițiative prin raportare adecvată pentru a asigura optimizarea continuă a rentabilității investițiilor investițiilor de marketing Didomi.
- Conduceți cercetarea competitivă globală pentru a identifica noi oportunități de piață.
- Strategieți și colaborați cu managementul vânzărilor și al produselor pentru a oferi strategii de lansare pe piață cu impact.
- Modelați foaia de parcurs pentru evenimentele de marketing în funcție de obiectivele companiei.
- Contribuiți la un nivel foarte ridicat de satisfacție a clienților prin inițiative de comunicare inteligente și generați oportunități de afaceri prin susținerea clienților și comunitatea noastră.
- Colaborați cu echipele de conținut, design și parteneriat pentru a prioritiza eforturile de comunicare.
- Colaborați cu echipele de creștere și operațiuni de vânzări pentru a optimiza rentabilitatea investiției noastre generatoare de clienți potențiali și de cerere.
- Coordonează instruirea și conținutul pentru echipele de vânzări, CS și marketing pentru a asigura un nivel ridicat de înțelegere a produsului.
Aptitudini :
- Abilități puternice de leadership și motivație.
- Un istoric de succes în roluri de marketing senior în companiile B2B SaaS.
- Familiarizarea cu instrumentele și tehnologiile esențiale de marketing digital.
- Experienta de minim 7 ani.
- Un ochi pentru inovație și disponibilitatea de a lua inițiative.
- Cunoștințe solide în utilizarea software-ului de date, cum ar fi CRM, Data Studio... este o necesitate.
- Este necesar un MBA în marketing sau echivalent
Procesul de recrutare:
- Interviu cu HR
- Interviu cu vicepreședintele Transformării
- Utilizare caz
- Interviu cu CEO și CRO