Head of Payroll

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Pentru clientul nostru, producător de articole din piele și componente pentru încălțăminte pentru una dintre companiile internaționale de top, recrutăm Head of Admin & Payroll


Responsabilitati

  • Responsabil pentru toate activitățile de resurse umane care includ administrare și salarizare, compensații și beneficii, relații de muncă
  • Responsabil de calculul salariilor si gestionarea sistemului de salarizare, generarea fiselor de salariu conform legislatiei si contractului colectiv de munca
  • Înregistrează, operează, întreține și verifică date în sistemul de salarizare precum: date personale, date contractuale; verificare date orar cote de concediu concediu medical; date privind calculul sporurilor, ajustări salariale, tichete de masă; avantaje în bani și în natură; beneficiile acordate angajaţilor.
  • Asigură integritatea și coerența sistemelor, fișierelor de personal, proceselor și politicilor, menține înregistrările și politicile în conformitate cu legea; actualizează datele angajaților (noi angajări, rezilieri, modificări etc.)
  • Managementul activității de administrare personală ( REVISAL)
  • Mentinerea relatiei cu institutiile statului (ITM, Administratie Financiara, Fond de Pensii, Fond de Asigurari de Sanatate)
  • Furnizați raportări precise conform calendarului lunar și solicitărilor ad-hoc
  • Lucrați cu software specific de administrare și de salarizare (ColorfulHR)
  • Eliberarea diverselor documente la cererea angajatilor
  • Dezvoltați pachete de compensare atractive, orientate spre performanță, în conformitate cu cele mai bune practici de pe piață


Aptitudini necesare

  • Peste 5 ani de experiență în administrarea resurselor umane și salarizare
  • Experienta in administrare si salarizare
  • Excel, baza de date / software management HR - nivel avansat
  • Excelenta engleza si/sau franceza
  • Cunoașterea legislației muncii din România - nivel expert
  • Persoana de incredere cu valoare ridicata de incredere
  • Rezolvarea problemelor și disponibilitatea de a face eforturi suplimentare pentru a atinge obiectivele
  • Muncitor care se ocupă de trecerea printr-un proces de management al schimbării
  • Abilitati de comunicare si prezentare
  • Persoana dinamica, cu initiativa si autonomie


Noi oferim

  • Un mediu de lucru dinamic, cu o cultură deschisă, inovatoare și orientată spre performanță
  • Remunerație competitivă
  • Tichete de masa, bonusuri, asigurare privata de sanatate

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la leoHR pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la leoHR pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are leoHR locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?