Head of Sales Administration

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Postul oferit este locat la sediul central al companiei din ARAD, zona CET.

Coordoneaza si administreaza intreaga activitate a departamentului Sales Administration la nivel national, departament ce răspunde de inregistrarea in totalitate a vânzărilor, a creanţelor şi a tuturor problemelor financiare legate de clienţi, furnizând, impreuna cu echipa pe care o coordoneaza, suport total pentru activitatea de vânzări.

  • administreaza şi supraveghează integritatea şi actualitatea bazei de date referitoare la clientii companiei;
  • ofera suport in calcularea preturilor serviciilor, pregateste ofertele si intocmeste contracte de colaborare cu anumita categorie de clienti;
  • furnizeaza lunar informatii Regional Sales Managerului cu privire la contractele de vanzari  (expirare, reinoire, alte clauze speciale);
  • supraveghează elaborarea rapoartelor pentru clienţi;
  • elaboreaza lunar sau ori de cate ori este necesar rapoarte cu privire la vânzări/ companie;
  • preia de la client, impreuna cu echipa pe care o coordoneaza, orice solicitare/comanda/reclamatie si transmite birourilor implicate cerintele/reclamatiile clientului;
  •  centralizeaza toate reclamatiile clientilor si le transmite spre verificare Managerului Regional de Vanzari;
  • asigura arhivarea periodica a documentelor care fac obiectul departamentului de vanzari;
  • preia informatii de la Coordonatorii de activitate si intocmeste rapoarte/ situatii pe care le prezinta Managerului Regional de Vanzari si /sau Managerului National de Vanzari.
  • preia de la Departamentul Operational documentele primare aferente serviciului de colectare, transport si depozitare deseuri solide nepericuloase si deseuri reciclabile si prelucreaza aceste date in vederea facturarii;
  • raspunde de activitatea de prefacturare urmarind respectarea preturilor negociate in contractele cu clientii precum si alte clauze speciale solicitate de acestia;
  • verifica periodic preturile negociate prin contract printr-o analiza a vanzarilor pe client, corelata cu costurile companiei;
  • transmite spre verificare Directorului National de Vanzari informatiile obtinute in urma analizei, in vederea ajustarii pretului, acolo unde este cazul;
  • furnizeaza lunar informatii Directorului National de Vanzari precum si altor birouri privind situatia debitelor si creantelor companiei, in relatia cu clientii (inclusiv pentru punctele de lucru din tara) ;
  • trimite lunar informatii agentilor de vanzari/coordonatori puncte de lucru, cu privire la incasarile pe clienti;
  • intocmeste si analizeaza situatia vanzarilor pe tip de clienti, respectiv grafice pe vechime a creantelor, in ceea ce priveste contractele cu persoane fizice si juridice de pe punctele de lucru;
  • se implica in activitatea de monitorizare si recupeare a datoriilor de la clienti, in colaborare cu departamentul juridic/societatea de consultanta a companiei.

    Cerinte:

    • Studii superioare, preferabil economice; 
    • Cunostinte Avansate de Microsoft Office, in special Excel;
    • Cunostiinte limba engleza;

    • Cunostinte contabilitate primara;

    • Posesor permis conducere cat B;
    • Experienta in relatia cu clientii si in coordonarea unei echipe ;
    • Constituie avantaj experienta in utilizare soft (gen Axapta, Sap….).

    Oferta (bonusuri, beneficii)

    Pachet salarial atractiv si conditii de munca deosebite intr-un colectiv tanar si dinamic.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la FCC Environment România SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la FCC Environment România SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are FCC Environment România SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?