Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Postul oferit este locat la sediul central al companiei din ARAD, zona CET.
Coordoneaza si administreaza intreaga activitate a departamentului Sales Administration la nivel national, departament ce răspunde de inregistrarea in totalitate a vânzărilor, a creanţelor şi a tuturor problemelor financiare legate de clienţi, furnizând, impreuna cu echipa pe care o coordoneaza, suport total pentru activitatea de vânzări.
- administreaza şi supraveghează integritatea şi actualitatea bazei de date referitoare la clientii companiei;
- ofera suport in calcularea preturilor serviciilor, pregateste ofertele si intocmeste contracte de colaborare cu anumita categorie de clienti;
- furnizeaza lunar informatii Regional Sales Managerului cu privire la contractele de vanzari (expirare, reinoire, alte clauze speciale);
- supraveghează elaborarea rapoartelor pentru clienţi;
- elaboreaza lunar sau ori de cate ori este necesar rapoarte cu privire la vânzări/ companie;
- preia de la client, impreuna cu echipa pe care o coordoneaza, orice solicitare/comanda/reclamatie si transmite birourilor implicate cerintele/reclamatiile clientului;
- centralizeaza toate reclamatiile clientilor si le transmite spre verificare Managerului Regional de Vanzari;
- asigura arhivarea periodica a documentelor care fac obiectul departamentului de vanzari;
- preia informatii de la Coordonatorii de activitate si intocmeste rapoarte/ situatii pe care le prezinta Managerului Regional de Vanzari si /sau Managerului National de Vanzari.
- preia de la Departamentul Operational documentele primare aferente serviciului de colectare, transport si depozitare deseuri solide nepericuloase si deseuri reciclabile si prelucreaza aceste date in vederea facturarii;
- raspunde de activitatea de prefacturare urmarind respectarea preturilor negociate in contractele cu clientii precum si alte clauze speciale solicitate de acestia;
- verifica periodic preturile negociate prin contract printr-o analiza a vanzarilor pe client, corelata cu costurile companiei;
- transmite spre verificare Directorului National de Vanzari informatiile obtinute in urma analizei, in vederea ajustarii pretului, acolo unde este cazul;
- furnizeaza lunar informatii Directorului National de Vanzari precum si altor birouri privind situatia debitelor si creantelor companiei, in relatia cu clientii (inclusiv pentru punctele de lucru din tara) ;
- trimite lunar informatii agentilor de vanzari/coordonatori puncte de lucru, cu privire la incasarile pe clienti;
- intocmeste si analizeaza situatia vanzarilor pe tip de clienti, respectiv grafice pe vechime a creantelor, in ceea ce priveste contractele cu persoane fizice si juridice de pe punctele de lucru;
- se implica in activitatea de monitorizare si recupeare a datoriilor de la clienti, in colaborare cu departamentul juridic/societatea de consultanta a companiei.
Cerinte:
• Studii superioare, preferabil economice;
• Cunostinte Avansate de Microsoft Office, in special Excel;
• Cunostiinte limba engleza;
• Cunostinte contabilitate primara;
• Posesor permis conducere cat B;
• Experienta in relatia cu clientii si in coordonarea unei echipe ;
• Constituie avantaj experienta in utilizare soft (gen Axapta, Sap….).
Oferta (bonusuri, beneficii)
Pachet salarial atractiv si conditii de munca deosebite intr-un colectiv tanar si dinamic.