Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal :

  • Studii superioare 
  •  Specializare in legilastia taxelor si contabilitate
  • Minim  5 ani experienta in domeniul taxelor 
  •  Cel putin 1 an de experienta in leadership
  •  Diploma de consultant fiscala
  •  Cunostinte ridicate de sisteme ERP, preferabil cunostinte avansate in modulele financiare SAP (FI, CO, EC, MM, SD, PS, SEM, GRC); cunostinte avansate de  MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, etc.)
  • Limba  Engleza– nivel avansat
  • Limba Germana - reprezinta avantaj
  •  Legislatie fiscala de corporate
  • Disponibilitate pentru calatorii in tara si internationale, precum si pentru lucrul in echipe de proiect internationale
  • Abilitati conceptuale ridicate, process design si project management; aderenta la deadline-urile locale si internationale
  • Abilitati de comunicare si de leadership

  • Abilitatea de a instrui si invata pe ceilalti

  • Capacitati de munca in echipa 

Responsabilitati:

  • Asigura pregatirea urmatoarelor documente:
    • Declaratii anuale/lunare si alte rapoarte legate de taxe, balante catre autoritati (pentru taxe indirecte si directe) respectand termenele legale si tinand cont de principiul de verificare “4 ochi”
    • Calculatii trimestriale ale taxelor (Tax package)
    • Calculatii trimestriale ale impozitelor amanate (Tax package of Holding)
  • Asigura management-ul TVA-ului sau a altor taxe indirecte similare, cum sunt:
    • TVA/control fiscal indirect (gestionarea creantelor de TVA)
    • Monitorizarea conturilor TVA/impozit indirect (inclusiv probleme de evaluare a cursului de schimb pentru conturile aferente)
  • Ofera consultant pe probleme de taxe, training-uri (ex. TVA / tratamentul indirect al vanzarilor, retinerea impozitelor, etc.) pentru departamentele locale si management
  • Asigura gestionarea fluxurilor de numerar (taxe indirecte, plati in avans ale taxelor directe etc) si monitorizeaza scadentele de plata a taxelor
  • Se ocupa de pregatirea fisierului local de transfer de preturi (raport) in stransa cooperare cu departamentul de taxe regional
  • Verifica ajustarile / acordurile / monitorizarea preturilor de transfer si rapoartele cu privire la respectarea politicii de pret a transferurilor de divizii cu asigurarea aplicarii politicii diviziunilor în stransa cooperare cu departamentul de taxe regional.
  • Asigura executia procesului de conformitate a TVA-ului
  • Garanteaza managementul riscului fiscal și conformitatea fiscala (pentru a se asigura ca toate reglementarile legale sunt indeplinite)
  • Asigura managementul local al controlului taxelor si negociaza cu autoritatile locale
  • Monitorizeaza modificarile legilor locale si implementarea lor in companie 
  • Raspunde de pregatirea aplicatiilor pentru rambursarile de TVA, beneficii, reduceri de taxe etc.
  • Asigura implementarea si aplicarea proceselor standard din zona de taxe (inclusiv procesele legate de IT)
  • Respecta termenele de finalizare
  • Managementul personalului din aria sa de responsabilitate (alocarea resurselor, evaluare, conducere, monitorizare)
  • Asigura planificarea bugetului/costurilor, precum si alocarea, revizuirea si urmarirea lor avand in vedere asigurarea profitabilitatii companiei
  • Dezvolta procese specifice si stabileste Indicatori cheie (KPI) ai proceselor

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la APT Resources and Services SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la APT Resources and Services SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are APT Resources and Services SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?