Rompetrol, parte a KMG International, este locul în care mii de minți și peste 200 de specializări, răspândite în 11 țări, se conectează între ele pentru a crea energia de care avem nevoie pentru a ajunge mai departe. Credem că prin încercare și perseverență, se inspiră adevărata ambiție și succesul este atins. Cu acest raționament, te întâmpinăm în familia noastră Rompetrol și te ajutăm să îți atingi potențialul maxim.
Deci, ești gata să îți alimentezi cariera într-un mediu divers și plin de satisfacții?
În prezent căutăm un HEI Brand Manager orientat către echipă și proactiv pentru Centrul de Servicii din București.
Noul tău rol:
Vei participa la implementarea planurilor de marketing pentru marcile alocate, cu scopul de a indeplini volumele de vanzari si cotele de piata stabilite, precum si obiectivele de comunicare. Vei construi si implementa strategia de continut pentru proprietati online si de print ale companiei.
Activitățile care te vor ajuta să strălucești:
- Asigura implementarea planului de marketing stabilit la nivelul firmei;
- Coordoneaza toate activitatile de promovare a brandului desemnat;
- Analizeaza, evalueaza si interpreteaza informatiile obtinute in urma studiilor de piata;
- Identifica oportunitati de imbunatatire a vizibilitatii brandului alocat;
- Evalueaza rapoartele de piata si propune managerului actiunile necesare;
- Organizeaza si conduce sedintele din departament, in vederea armonizarii obiectivelor pe termen scurt si a sincronizarii activitatilor pentru atingerea obiectivelor;
- Mentine relatia cu tertii si monitorizeaza activitatile zilnice cu acestia;
- Sprijina departamentul de Vanzari, precum si activitatea promoterilor, in organizarea de evenimente speciale, asigurandu-se ca toate planurile de actiune sunt in acord cu bugetul stabilit;
- Participa la dezvoltarea actiunilor de comunicare, asigurandu-se ca materialele publicitare sunt corect adaptate la specificul pietelor locale;
- Ofera suport managerului in evaluarea si monitorizarea dezvoltarii brandului, tinzand catre imbunatatirea constanta a acestuia in mediul online;
- Asista managerul in evaluarea si monitorizarea concurentilor principali, care pot crea amenintari sau oportunitati pentru brandurile Rompetrol;
- Accelerează procesul de luare a deciziilor în ceea ce privește dezvoltarea mărcii;
- Dezvoltă și menține relații constructive cu agențiile de publicitate sau cu alți furnizori pentru a atinge standardele Rompetrol;
- Oferă o atmosferă de colaborare creativă, care duce la servicii de înaltă calitate la cele mai bune prețuri;
- Monitorizeaza plățile, bugetele și cheltuielile convenite cu agențiile pentru a se asigura că Rompetrol beneficiază de cele mai bune servicii comparativ cu costurile;
- Se asigură că stabilirea bugetelor, angajamentelor și cheltuielilor este în conformitate cu politicile, procedurile și regulile de audit din cadrul Grupului Rompetrol;
- Prioritizează responsabilitățile și realizările pentru activitatea de construcție a mărcii / mărcilor;
- Monitorizează implementarea și respectarea politicilor și procedurilor convenite de marketing la nivelul Grupului Rompetrol.