Help Desk - Service

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal :

- Studii superioare (constituie avantaj experienta de ani, intr-un post similar);
- Cunostinte foarte bune de operare PC ( Microsoft Office);
- Limba engleza - nivel mediu; constituie avantaj cunoasterea si altei limbi straine ( franceza, italiana sau germana);
- Abilitati foarte bune de organizare si atentie la detalii;
- Abilitati de comunicare si munca in echipa.

Descrierea jobului :

- mentine legatura cu inginerii/tehnicienii de service privind interventiile de service, instalatii echipamente noi sau upgrade-uri ;

- gestionare procese verbale de interventie;

- centralizare devize si urmarire plati;

- inregistreaza solicitarile de service de la clienti ;
- transmite catre tehnicieni/ ingineri solicitarile de service conform cerintelor clientilor in functie de planificare si prioritati ;
- urmareste inchiderea sesizarilor de service conform clauzelor contractuale;
- culege feedback de la clienti;

- efectueaza centralizari / analize si raportari, conform cerintelor.

 

 

Beneficii Oferite :

Salariu motivant.

Telefon si Laptop.

Contract pe perioada nedeterminata.

Abonament clinica medicala privata.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IMARK SISTEM pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IMARK SISTEM pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IMARK SISTEM locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?