DESPRE REVEL
REVEL este o companie de inovare tehnologică cu o viziune clară și minți motivate, care va ajuta organizațiile din întreaga lume să țină pasul cu revoluția tehnologică care nu dă semne de încetinire. Scopul nostru este de a ajuta clienții să se alăture erei digitale și să devină organizații bazate pe tehnologie, facilitându-le călătoria de la generarea ideilor până la implementarea continuă a soluțiilor, platformelor și tehnologiilor.
ECHIPA REVEL
Echipa noastră este în creștere și căutăm un nou coleg care să ni se alăture. Suntem o echipă care vibrează mentalitatea Silicon Valley, ne place să împărtășim o cafea și glume bune între întâlniri. Ne aflăm în mijlocul expansiunii noastre și căutăm un jucător de echipă cu abilități specializate care să se alăture gurulor noștri în tehnologie, designerilor de rețele, experților în securitate cibernetică, dezvoltatorilor de software și managerilor IT. Veți avea ocazia să lucrați cu profesioniști IT (securitate) dedicați și să dezvoltați noi capabilități, în același timp distrați-vă. Suntem o echipă tânără și dinamică căreia îi plac provocările și le facem față cu curaj și entuziasm.
ZI DE ZI
- Furnizați contact de prim nivel și soluții pentru problemele clienților
- Treceți în mod corespunzător interogările nerezolvate la următorul nivel de asistență
- Urmăriți, direcționați și redirecționați problemele pentru a corecta resurse
- Actualizați datele clienților și produceți rapoarte de activitate
- Îndrumați clienții prin procesul de rezolvare a problemelor
- Urmăriți clienții, oferiți feedback și urmăriți problemele până la rezolvare
- Utilizați abilități excelente de servicii pentru clienți și depășiți așteptările clienților
- Asigurați înregistrarea, documentarea și închiderea corespunzătoare
- Modificări sau îmbunătățiri ale procedurii recomandate
- Păstrați și creșteți cunoștințele despre procedurile, produsele și serviciile biroului de asistență
ABILITĂŢILE ŞI CUNOAŞTERILE DVS
- Minim 6 luni experiență de lucru în furnizarea de asistență pentru clienți
- Cunoasterea limbii engleze atat scris cat si vorbit
- Cunoștințe de lucru despre software de birou de asistență, baze de date și control de la distanță
- Abilități puternice de orientare către clienți și de comunicare
- Abilități de depanare și multi-tasking
- Orientare catre client
- Licență în Tehnologia Informației, Informatică sau echivalent
NE PREȚUIM ANGAJAȚII NOȘTRI
La REVEL, începem prin a oferi un salariu competitiv. Ne concentrăm pe a vă asigura un pachet de beneficii care va avea grijă de sănătatea, bogăția și bunăstarea dumneavoastră.
- Asistență medicală privată la Regina Maria
- Asigurare Medicala la Signal Iduna
- Bonus de recomandare
- Antrenamente și oportunități de creștere
- Team buildings
- Echipament de lucru
- Zile suplimentare libere în funcție de vechimea dvs
- Zi de pizza la birou și băuturi gratuite
- Bonus de Crăciun/Paște
Fiecare zi este o oportunitate de a crește și de a ne depăși limitele! Echipa noastră crede în a face față provocărilor și a le cuceri împreună. Este uimitor să ne gândim ce putem realiza împreună!
Angajare cu șanse egale: REVEL este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de vârstă, ascendență, culoare, concediu de familie sau pentru îngrijire medicală, identitate sau expresie de gen, informații genetice, stare civilă, stare medicală, origine națională, dizabilitate fizică sau psihică, afiliere politică, rasă, religie, sex (inclusiv sarcina), orientare sexuală sau orice altă caracteristică protejată de legile, regulamentele și ordonanțe aplicabile.
Politica de confidențialitate a datelor candidaților : Trimițându-ne CV-ul sau CV-ul dvs., ne permiteți să îl stocăm împreună cu datele dvs. de contact în baza noastră de date de candidați. Vă vom împărtăși datele personale doar membrilor echipei REVEL HR, achiziției de talente, facilitatorilor terți și consultanților angajați să sprijine procesul de recrutare, pentru posturile pentru care ați aplicat sau care vă pot interesa pentru un profil ca al dvs. . Este posibil să fie nevoie să împărtășim datele dumneavoastră cu caracter personal cu terți externi, cum ar fi autorităților locale de muncă, instanțelor și tribunalelor, organismelor de reglementare și/sau agențiilor de aplicare a legii, pentru a respectacu legile și reglementările aplicabile sau ca răspuns la un proces legal. Nu vom păstra informațiile dumneavoastră personale în baza noastră de date de candidați mai mult de 6 luni de la încheierea procesului de angajare (după ultimul apel, interviu, întâlnire sau e-mail pe care l-am avut/schimbat cu dvs. în timpul procesului de interviu), decât dacă fie suntem obligați să păstrăm astfel de informații mai mult timp prin lege, fie avem un acord scris prin e-mail de la dvs.