Helpdesk Agent with English/Spanish and English

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

  • Cunostinte foarte bune de limba engleza sau engleza si spaniola
  • Cunostinte foarte bune de operare calculator (pachet Office)
  • Abilitatea de a intelege nevoia clientului si de a asculta activ
  • Lucru in echipa
  • Abilitati de analiza si sinteza
  • Cunostintele in domeniul cercetarii de piata reprezinta un plus
  • Disponibilitate pentru a lucra ture de noapte.
  • Programul de lucru este impartit in 3 ture dupa cum urmeaza: Lu - Vi: 16:00 – 24:00/ 23:00 – 07:00; Sa - Du: 19:00 – 03:00)

Descrierea jobului

  • Ofera informatii si acorda suport live prin telefon si e-mail, persoanelor din US care completeaza sondaje de opinie online. O parte dintre subiectele abordate sunt de natura tehnica, in legatura cu dispozitive de tipul laptop, router, smartphone etc, respectand normele puse la dispozitie de catre supervizor
  • Apeleaza clientii pentru a le oferi suport in inregistrarea contului pe platformele online si utilizarea anumitor dispozitive
  • Mentine legatura cu clientii pe parcursul derularii studiilor de piata la care acestia participa
  • Utilizeaza un mod de adresare concis si politicos, respectand punctul de vedere al fiecarui interlocutor
  • Introduce, validează şi prelucrează date respectând normele stabilite
  • Efectueaza controlul datelor in scopul identificarii si corectarii erorilor

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Ipsos Interactive Services pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Ipsos Interactive Services pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Ipsos Interactive Services locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?