Helpdesk Officer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

  • Studii superioare finalizate;
  • Certificare CCNA este un plus;
  • Cunostinte de Microsoft Office 365 si Office 2016;
  • Cunostinte avansate de limba engleza;
  • Minim 6 luni experienta intr-o companie in domeniul IT;
  • Pasionat/a de domeniul IT;
  • Persoana energica, cu abilitati bune de comunicare;
  • Gandire analitica;
  • Atentie la detalii;
  • Integritate profesionala;
  • Disponibilitatea de a invata;
  • Respectarea termenelor limita;
  • Buna capacitate de prioritizare si organizare.


Responsabilitati:

  • Gestionezi sistemul local de ticketing (pentru utilizatorii SGS Romania);
  • Acorzi suport utilizatorilor de la distanta in solutionarea problemelor specifice hardware si software;
  • Finalizezi solicitarile aparute punand intrebarile potrivite si venind cu cele mai bune solutii;
  • Aplici standardele si politicile IT la nivel de grup.

 

Ce castigi daca vii in echipa SGS Romania:

  • Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala, lider in domeniul inspectiei, verificarii, testarii si certificarii;
  • Locatie centrala (zona Unirii);
  • Acces la servicii medicale private si asigurare de viata si de accidente;
  • 24 de zile de concediu de odihna pe an;
  • Bonuri de masa.

Descrierea companiei:

SGS este liderul mondial în domeniul inspecției, verificării, testării și certificării. Suntem recunoscuţi ca reper global pentru calitate şi integritate. Cu pestede angajaţi, coordonăm o reţea de peste 2600 de birouri şi laboratoare în toată lumea. 

Serviciile noastre de bază pot fi împărţite în patru categorii:

- Inspecţie: gama noastră cuprinzătoare de servicii de prim rang de inspecţie şi verificare, cum ar fi controlarea stării şi a greutăţii mărfurilor comercializate la transbordare, vă ajută să controlaţi cantitatea şi calitatea şi să respectaţi toate cerinţele normative relevante din diferite regiuni şi pieţe.

 - Testare: reţeaua noastră globală de unităţi de testare, dotate cu personal informat şi experimentat, vă permite să reduceţi riscurile, să scurtaţi timpul de lansare pe piaţă şi să testaţi calitatea şi performanța produselor dumneavoastră conform standardelor de reglementare relevante privind sănătatea şi siguranţa.

 - Certificare: prin certificare, vă oferim posibilitatea să demonstraţi că produsele, procesele, sistemele sau serviciile dumneavoastră se conformează fie standardelor şi reglementărilor naţionale sau internaţionale, fie standardelor stabilite de client.

 - Verificare: garantăm că produsele şi serviciile se conformează standardelor globale şi reglementărilor locale. Combinând acoperirea globală şi cunoştinţele locale, experienţa inegalabilă şi expertiza în fiecare sector de activitate, SGS acoperă întregul lanţ de aprovizionare, de la materiile prime până la consumul final.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SGS ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SGS ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SGS ROMANIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?