Helpdesk/suport retail farma

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

1. Asigura permanenta relatie de comunicare cu farmaciile si departamentele din sediu cu scopul optimizarii modului de exploatare a sistemelor IT

2. Asigura instruire si suport pentru utilizatorii programului de gestiune

3. Asigura instruire si suport pentru pachetele Office (Outlook, Word, Excel, Power Point)

4. Se implica in proiectele din echipa IT

5. Monitorizeaza problemele aparute si tine evidenta lor. Raspunde cu promptitudine solicitarilor si solutioneaza in timp util problemele sesizate.

Cerinte: 

1. Studii superioare in domeniul IT

2. Experienta de min. 1 an pe o pozitie similara

3. Experienta in utilizarea de aplicatii de suport

4. Persoana comunicativa, orientata pe client si pe nevoile acestuia

5. Capacitate avansata de analiza a datelor

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Help Net Farma pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Help Net Farma pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Help Net Farma locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?