Helpdesk Support with French or English

Salar net
nespecificat

Descrierea jobului

 

Adecco Permanent Placement recruteaza pentru clientul sau, o companie de servicii în domeniul IT, specializată în domeniul End User Services pozitia de Help desk Support pentru orasul Timisoara.

Candidatul ideal:

  • Nivel avansat de limba franceza/germana si limba engleza( nivel minim acceptat B2)
  • Orientat spre client si spre rezolvarea cererilor acestora
  • Abilitati excelente de comunicare
  • Capacitate foarte buna de organizare si prioritizare
  • Cunostinte de utilizare calculator (Microsoft Office, e-mail, Internet)
  • Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil
  • Studii: minim studii liceale


Descrierea jobului

  • Raspunde prompt si solutioneaza cererile si intrebarile clientilor in scris (email) si verbal (telefon)
  • Gestioneaza si solutioneaza reclamatiile clientilor
  • Utilizarea tool-urile interne de suport pentru a raspunde corect clientilor si in acord cu procedurile existente
  • Realizeaza inregistrarile actiunilor realizate conform procedurilor existente.
  • Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv, tichete de masa
  • Oportunitatea de a te dezvolta intr-un mediu multinational, dinamic, distractiv, provocator, creativ alaturi de o echipa tanara.

Descrierea companiei

Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.