Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Studii superioare tehnice / economice;
Experienta de minim 5 ani in activitatea de achizitii;
Experienta in coordonarea activitatii compartimentului de achizitii;
Foarte bune abilitati de negociere, comunicare si relationare;
Persoana energica, orientata spre rezultat, cu foarte bune abilitati de organizare si gestionare a prioritatilor;
Cunostinte de limba engleza (vorbit/scris/citit) - nivel mediu spre avansat;
Cunostinte de operare PC - Microsoft Office;
Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
Asigura managementul compartimentului de achizitii pentru toate societatile din Holding (avand sedii in Romania, Ungaria, Serbia si Germania);
Mentine si dezvolta portofoliul de furnizori cu scopul de a asigura necesarul de achizitii si conditiile contractuale optime;
Solicita, analizeaza, selecteaza si negociaza ofertele primite de la furnizori;
Gestioneaza procesul de incheiere a contractelor de achizitii/prestari servicii si urmareste executia acestora;
Gestioneaza comenzile catre furnizori si monitorizeaza stocurile;
Prospecteaza piata si dezvolta portofoliul de potentiali furnizori;
Se informeaza asupra legislatiei si a normelor specifice de respectat in achizitii - pentru domeniile transport si logistica;
Intocmeste diferite analize si rapoarte de activitate;