HR Admin Deputy Manager with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

German C1 proficiency is a must
Bune cunostiinte in procesul administrativ de Resurse Umane, abilitatea de a lucra sub presiune si experienta in procesul de salarizare constituie un avantaj

Descrierea jobului

  • Rol operatio:nal in departamentul de Resurse umane
  • Asigura indeplinirea tuturor activitatilor si solicitarilor venite din partea clientului in legatura cu administrarea de personal, avansuri, deconturi si elemente de salarizare, in conformitate cu politicile si legislatia in vigoare, conform Procedurilore de Operare Standard validate
  • Asigura indeplinirea tuturor cerintelor legale si statutare in cadrul departamentului si pentru geografia respectiva
  • Managementul echipei; tine managerul direct la current cu starea echipei si ofera feedback lunar cu privire la rezultate
  • Se asigura ca documentatia proceselor este actualizata si utilizata in mod correct si totodata creaza documente si imbunatateste fluxul de proces, ceea ce va duce la imbunatatirea procesului
  • Are o abordare proactiva fata de orice problema, potential de satisfactie a clientilor si imbunatatirea proceselor, ofera RCA (Root Cause Analysis – analiza cauzei) atunci cand este necesar
  • Asigura experienta in procesele de functionare in conformitate cu supervizarea si executarea; in masura sa rezolve orice obstacole pentru a asigura un proces complet de eliberare al tuturor documentelor necesare si al salariilor
  • Prioritizeaza in consecinta cererile pe care le primeste de la client si de asemenea, cele primite de la echipa pentru a indeplini criteriile de acuratete conform SLA-ilor facute cunoscute la nivel de departament
  • Actioneaza ca un contact principal pentru toate escaladarile primite verbal si in scris pentru geografia respectiva si se asigura ca toate plangerile de la client sunt rezolvate intr-un mod adecvat si in timp util in functie de cerinta clientului
  • Desfasoara activitati de audit pentru membrii echipei atat individual, cat si ca echipa, pentru a se asigura ca acestia respecta indicatorii de process (TAT, acuratete, etc.)
  • Creeaza si implementeaza planuri de actiune pentru imbunatatirea calitati serviciilor si asigura implementarea corecta a politicilor, normelor legale si de audit impuse de Wipro
  • Contribuie in mod proactiv la imbunatatirea constanta si standardizarea proceselor existente si ofera echipei suportul necesar pentru imbunatatirea continua a proceselor si implementarea solutiilor propuse

Descrierea companiei

Wipro is a leading global information technology, consulting and business process services company. We harness the power of cognitive computing, hyper-automation, robotics, cloud, analytics and emerging technologies to help our clients adapt to the digital world and make them successful.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la WIPRO TECHNOLOGIES SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la WIPRO TECHNOLOGIES SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are WIPRO TECHNOLOGIES SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?