Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Pozitia este pe o perioada determinata de 2 ani.
Cerintele de baza ale postului
Experienta de minim doi ani pe un post similar;
Certificare competente in HR, certificari si scoli aferente;
Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze (scris, citit, vorbit).
Profilul candidatului
- Atitudine pozitiv-constructiva
- Excelente abilitati de comunicare si relationare
Descrierea jobului
Postul presupune competente aprofundate in:
- Administrarea de personal;
- Calcul salarial;
- Mentinerea sistemului e salarizare, compensatii si beneficii.
- Principalele Atributii ale HR Assistant-ului vor fi:
- Derularea proceselor de recrutare si selectie, respectiv: redactarea job description-urilor, postarea job-urilor pe diverse platforme de recrutare, screening-ul de CV-uri, realizarea interviurilor, aplicarea de teste specifice, verificarea referintelor, oferirea de feedback candidatilor implicati in proces;
- Informarea aplicantilor la job-uri cu privire la sarcini, responsabilitati, beneficii, programe, conditii de lucru, oportunitati de promovare etc.;
- Pregatirea sau actualizarea actelor pentru angajare, transfer, promovare sau intreruperea contractului de munca;
- Actualizarea fiselor de post;
- Asigurarea ca dosarele noilor angajati sunt complete si procesate;
- Explicarea politicilor, procedurilor, legilor si standardelor de resurse umane catre angajatii noi si catre cei existenti;
- Procesarea tuturor formularelor privind actiunile de personal si asigurarea aprobarii adecvate a acestora;
- Oferirea de suport in organizarea si derularea de programe de training;
- Oferirea de suport in procesul de evaluare a performantelor si a satisfactiei angajatilor;
- Mentinerea evidentei participarii angajatilor la toate programele de training si dezvoltare organizate de catre companie;
- Realizarea de rapoarte specifice la cererea managementului companiei.
Beneficii:
- Mediu de lucru profesionist in cadrul unei companii de prestigiu.
- Salariu motivant.