Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Compania Nordic Import Export CO, caută candidați în vederea ocupării poziției de HR Business Partner.

 

Esti o persoană creativă, atentă la detalii și îti place să lucrezi cu oamenii? Vino în echipa Nordic!

Vei face parte dintr-o companie în continuă creștere și dintr-o echipă frumoasă, tânără și de succes, cu ajutorul căreia vei evolua la nivel profesional și personal.

Locul de desfășurare al activității: complex Green Court București.

Misiunea postului:

  • Oferă suport angajaților din departamentele alocate;
  • Gestionează dosarele de personal ale angajaților având grijă ca acestea sa fie complete, conform legii;
  • Întocmește și gestionează documentele necesare pentru încheierea, modificarea și încetarea contractului individual de muncă;
  • Întocmește și revizuiește fișele de post;
  • Introduce și gestionează toate modificările în Revisal și în programul de administrare personal și salarizare (Sap);
  • Completează și eliberează diferite adeverințe solicitate de angajați;
  • Menține legătura cu managerii de departament și colectează informațiile necesare calcului salarial;
  • Întocmește, colectează și verifică pontajul;
  • Întocmește statele de plată asigurându-se că a înregistrat în mod corect toate modificările (concedii de odihnă, concedii medicale, cont bancar, evenimente deosebite, etc);
  • Se asigură că s-a efectuat virarea salariilor în conturile corespunzătoare;
  • Ține evidența concediilor de odihna, a concediilor medicale și a învoirilor și transmite trimestrial informația către managerii de departament;
  • Coordonează procesul de planificare anuală a concediilor de odihnă și supervizează respectarea acestora;
  • Completează certificatele de concediu medical în vederea depunerii dosarului de recuperare sume din FNUASS la Casa de Sănătate;
  • Completează diverse rapoarte statistice;
  • Menține legătura cu furnizorii de medicina muncii și tichete de masă/cadou, efectuează comanda tichetelor de masă;
  • Asigură suport în procedura de cercetare disciplinară;
  • Gestionează relația cu site-urile și cu agențiile de recrutare;
  • Redactează și afișează anunțurile de recrutare agreate cu managerii de departament;
  • Face selecția CV-urilor, programează și susține interviuri;
  • Oferă feedback candidaților participanți la interviuri;
  • Redactează și transmite oferta de angajare;
  • Se asigură că procesul de integrare a noilor angajați se realizează în concordanță cu procedurile interne;
  • Asigură suport în procesul de evaluare și de instruire și dezvoltare profesională a angajaților;
  • Organizează evenimente interne pentru angajații companiei;
  • Menține relația cu Inspectoratul Teritorial de Muncă;
  • Se informează în permanență cu privire la modificările de legislația muncii și se asigură de aplicarea acestora în conformitate cu prevederile legale.

Profilul candidatului:

  • Studii superioare finalizate;
  • Cunoștințe avansate de legislația muncii, programul Revisal, curs Inspector Resurse Umane;
  • Minim 2-3 ani experiență într-o poziție cu responsabilități similare;
  • Cunoașterea programului SAP prezintă un avantaj;
  • Cunoștințe foarte bune de utilizare a calculatorului (pachetul Office);
  • Foarte bună capacitate de analiză și sinteză, atenție la detalii;
  • Capacitate de organizare și planificare;
  • Persoană echilibrată, cu atitudine proactivă și orientată către rezultat;
  • Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Nordic Import-Export CO SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Nordic Import-Export CO SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Nordic Import-Export CO SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?