Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Compania Nordic Import Export CO, caută candidați în vederea ocupării poziției de HR Business Partner.
Esti o persoană creativă, atentă la detalii și îti place să lucrezi cu oamenii? Vino în echipa Nordic!
Vei face parte dintr-o companie în continuă creștere și dintr-o echipă frumoasă, tânără și de succes, cu ajutorul căreia vei evolua la nivel profesional și personal.
Locul de desfășurare al activității: complex Green Court București.
Misiunea postului:
- Oferă suport angajaților din departamentele alocate;
- Gestionează dosarele de personal ale angajaților având grijă ca acestea sa fie complete, conform legii;
- Întocmește și gestionează documentele necesare pentru încheierea, modificarea și încetarea contractului individual de muncă;
- Întocmește și revizuiește fișele de post;
- Introduce și gestionează toate modificările în Revisal și în programul de administrare personal și salarizare (Sap);
- Completează și eliberează diferite adeverințe solicitate de angajați;
- Menține legătura cu managerii de departament și colectează informațiile necesare calcului salarial;
- Întocmește, colectează și verifică pontajul;
- Întocmește statele de plată asigurându-se că a înregistrat în mod corect toate modificările (concedii de odihnă, concedii medicale, cont bancar, evenimente deosebite, etc);
- Se asigură că s-a efectuat virarea salariilor în conturile corespunzătoare;
- Ține evidența concediilor de odihna, a concediilor medicale și a învoirilor și transmite trimestrial informația către managerii de departament;
- Coordonează procesul de planificare anuală a concediilor de odihnă și supervizează respectarea acestora;
- Completează certificatele de concediu medical în vederea depunerii dosarului de recuperare sume din FNUASS la Casa de Sănătate;
- Completează diverse rapoarte statistice;
- Menține legătura cu furnizorii de medicina muncii și tichete de masă/cadou, efectuează comanda tichetelor de masă;
- Asigură suport în procedura de cercetare disciplinară;
- Gestionează relația cu site-urile și cu agențiile de recrutare;
- Redactează și afișează anunțurile de recrutare agreate cu managerii de departament;
- Face selecția CV-urilor, programează și susține interviuri;
- Oferă feedback candidaților participanți la interviuri;
- Redactează și transmite oferta de angajare;
- Se asigură că procesul de integrare a noilor angajați se realizează în concordanță cu procedurile interne;
- Asigură suport în procesul de evaluare și de instruire și dezvoltare profesională a angajaților;
- Organizează evenimente interne pentru angajații companiei;
- Menține relația cu Inspectoratul Teritorial de Muncă;
- Se informează în permanență cu privire la modificările de legislația muncii și se asigură de aplicarea acestora în conformitate cu prevederile legale.
Profilul candidatului:
- Studii superioare finalizate;
- Cunoștințe avansate de legislația muncii, programul Revisal, curs Inspector Resurse Umane;
- Minim 2-3 ani experiență într-o poziție cu responsabilități similare;
- Cunoașterea programului SAP prezintă un avantaj;
- Cunoștințe foarte bune de utilizare a calculatorului (pachetul Office);
- Foarte bună capacitate de analiză și sinteză, atenție la detalii;
- Capacitate de organizare și planificare;
- Persoană echilibrată, cu atitudine proactivă și orientată către rezultat;
- Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu.