Rezumatul postului
DESCRIERE
*Rolul la domiciliu - poate fi îndeplinit din orice locație din România*
La Amazon credem că fiecare zi este încă prima zi.
Este datoria noastră să facem pariuri îndrăznețe și ne obținem energia din inventarea în numele clienților. Succesul se măsoară în funcție de posibil, nu de probabil. Aceasta este șansa ta de a face istorie.
Alăturați-vă echipei de resurse umane pentru serviciile regionale partajate, care sprijină Amazon în anumite țări EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa). Echipa noastră oferă clienților interni o capacitate în mai multe limbi și caută asociați din Centrul de Contact HR (Centrul de resurse pentru angajați) cu italiană și engleză pentru a se alătura Centrului de servicii partajate. Raportând unui manager de echipă ERC, echipele acționează ca prim punct de contact pentru angajați și manageri prin telefon, e-mail și sistemul intern de gestionare a cazurilor, răspunzând la întrebările angajaților pe ciclul de viață legate de beneficii, salarizare, concediu, gestionarea datelor, integrare și reziliere, precum și procesarea cererilor de raportare a absențelor.
Responsabilitati
- Primiți interogări de resurse umane în italiană și engleză prin telefon, e-mail sau alte canale de comunicare și înregistrați contactele în sistemul de gestionare a cazurilor de servicii partajate.
- Rezolvați întrebările privind resursele umane făcând referire la documentație, cum ar fi întrebările frecvente și procedurile standard de operare și escaladați acolo unde acestea nu pot fi rezolvate.
- Asumați-vă controlul asupra contactelor angajaților, asigurându-vă că fiecare contact este acceptat și rezolvat cu un grad ridicat de concentrare asupra clienților.
- Identificați lacune în documentația de susținere, procesele interne și domeniile în care nivelul de servicii pentru clienți ar putea fi îmbunătățit.
- Comunicați eficient atât verbal cât și în scris cu angajații pentru a explica și rezolva întrebările și preocupările pentru întregul ciclu de viață al angajaților la Amazon.
- Faceți parte dintr-o echipă care caută în mod activ feedback-ul angajaților pentru a îmbunătăți nivelul de servicii.
Ceea ce oferim
- Modele de lucru în schimburi
- Bonus pentru programul de recomandare a angajaților
- Asigurare de viata
- Îngrijire medicală
- Cod de reducere Amazon
- Posibilă creștere internă și/sau internațională
Cerințe pentru biroul de acasă
- Un loc liniștit și privat unde să lucrezi unde nu vei fi deranjat.
- Conexiune la internet de la un furnizor de încredere cu o viteză de cel puțin 20 Mbps din prima zi a angajării.
Calificări de bază
- Fluent în italiană și engleză
- diplomă de licență și/sau experiență de lucru relevantă
- Cunoștințe informatice (Windows, Microsoft Office, Outlook)
Calificări preferate
- Experiență în serviciul clienți
- Experiență HR
- Experiență în call center
- Alte limbi europene
- Abilitatea de a lucra în echipe internaționale în care membrii echipei se află în locații diferite și aparțin unor culturi diferite
- Abilitatea de a lucra cu informații confidențiale
- Flexibilitate
Amazon este un angajator cu șanse egale. Credem cu pasiune că angajarea unei forțe de muncă diverse este esențială pentru succesul nostru. Luăm decizii de recrutare în funcție de experiența și abilitățile tale. Apreciem pasiunea ta de a descoperi, inventa, simplifica și construi. Protejarea confidențialității și a securității datelor tale este o prioritate majoră de lungă durată pentru Amazon. Vă rugăm să consultați Notificarea noastră de confidențialitate (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) pentru a afla mai multe despre cum colectăm, utilizăm și transferăm datele personale ale candidaților noștri.
Firma - Amazon Dev Ctr (Romania) SRL
Job ID: A2033321