HR Generalist Brasov

Salar net
nespecificat

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Kapital Hr cauta in Brasov o persoana care sa ocupe rolul de HR Generalist.

Cerinte:
Absolvent studii superioare;
Absolvent al Cursului de Inspector de Resurse Umane;
Experienta de minim 5 ani intr-o pozitie similara;
Cunostinte de operare in programul Revisal;
Cunostinte avansate ale pachetului Office ( Word, Excel, Power Point);
Cunostinte aale prevederilor legale in ce priveste regimul actelor de evidenta a personalului;
Cunostinte generale de legislatia muncii si cazuistica referitoare la intocmirea si pastrarea documentelor de evidenta a personalului si la salarizare;
Cunoasterea prevederilor legale referitoare la calcularea salariilor, la plata indemnizatiilor si contributiilor sociale catre autoritati etc.;
Cunoasterea metodologiei de completare a dosarelor de personal;
Cunoasterea de programe de calculare a salariilor;
Persoana dinamica, cu capacitatea de a solutiona problemele;
Foarte bune abilitati de comunicare;
Capacitate de analiza si sinteza;
Capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor zilnice;
Discernamant si capacitate de a rezolva problemele;
Capacitate de autoorganizare si punctualitate.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Intocmeste Registrul de Evidenta al Salariatilor si transmite datele catre ITM;
  • Este responsabil de inregistrarea datelor in sistemul Revisal si transmiterea acestora catre ITM;
  • Urmăreşte şi răspunde de activitatea de sanctionare a personalului conform normelor legale;
  • Controlează buna desfăşurare a contractelor individuale de muncă, ţine evidenţa concediilor de odihna, pontajul, întocmeşte corect dosarele pentru angajare;
  • Realizează şi raportează o serie de situaţii cerute de conducerea societatii cu privire la resursele umane din companie;
  • Elaborează şi redactează documentele şi situaţiile cerute de management;
  • Indeplineşte alte sarcini ce-i revin postului, date de către Administrator;
  • Reprezinta societatea in fata Registrului Comertului, Serviciului de cazier judiciar, ITM, AJOFM si alte institutii publice si private;
  • Intocmirea și înregistrarea în termenele legale a contractelor de muncă ale angajaților, cu încetarea acestora în termenele legale și cu efectuarea modificărilor lunare privind statutul angajaților (ca volum de munca;
  • Menținerea evidenței dosarelor de personal și a documentelor pe care trebuie să le conțină acestea;
  • Arhivarea (în format fizic și electronic) a dosarelor angajaților;
  • Evidenta pontajului tuturor angajaților;
  • Implicarea in solutionarea spetelor intalnite in relatia cu angajatii companiei (corectii de demisii, absente nemotivate ale angajatilor, lipsa medicale sau stagii de cotizare, cercetari disciplinare, controale ITM si orice situatii care tin de relatia angajat-angajator);
  • Menținerea relației cu Agențiile Locale pentru Ocuparea Forței de Muncă (raportarea locurilor de muncă vacante, precum și comunicarea privind ocuparea acestora) si reprezentarea societatii in relatia cu institutiile statului.

Descrierea companiei

We’ve created Kapital HR out of passion for our work, noticing the joy of those who thank us when we find new jobs for them or when they learn new things, as well as out of the desire to contribute to the maturity of the Romanian business market.

We do not own a general recipe and we did not invent anything, but we do add a personal touch to all the services we offer and, most importantly, we customize them for you.

From recruitment and executive search to assessment centres, employee development workshops, performance management and outplacement, we are receptive to your requirements, we understand you and provide the perfect solution for your company and your employees.

Each company is unique, projects differ from case to case, but all are based on an essential ingredient:

- THE NEED TO GET BETTER EMPLOYEES AND A MORE PROFITABLE BUSINESS -

Kapital is about values!

About humans, not abut resources.

About partnerships, not about customers.

About consultants, not about providers.

About coaching, not about teaching.

About creating, not about gaining.

About reinventing, not about giving up.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ALPHA PEOPLE SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ALPHA PEOPLE SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ALPHA PEOPLE SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?