Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Vino alaturi de echipa care:
- Raspunde solicitarilor venite din partea angajatilor
- Intocmeste adeverinte pentru angajati
- Solicita documente in vederea angajarii
- Inregistreaza si actualizeaza date in sistemul informatic al dep. HR- Charisma HCM
- Intocmeste documente privind contractul individual de munca
- Realizeaza rapoarte specifice HR
- Gestioneaza si arhiveaza dosarele de personal ale angajatilor
- Colaboreaza cu alte departamente ale bancii pe diverse proiecte de HR
- Asigura confidentialitatea tuturor dateler cuprinse in dosarele de personal si legate de salarizare
- Asigura respectarea tuturor cerintelor actuale ale bancii si cele la nivel de Grup
Ce te recomandă?
- Studii superioare finalizate
- Experienta in domeniu- minim 3 ani
- Cunoasterea legislatiei in domeniul muncii
- Intelegerea practicilor si conceptelor HR
- Cursuri in domeniul HR
- Foarte bune cunostinte PC - MS Office, Outlook
- Abilitatile de comunicare verbala si scrisa in limba engleza
- Atentie la detalii
- Organizat/a,orientat/a catre indeplinirea sarcinilor
- Initiativa, flexibilitate, adaptabilitate la schimbare
- Abilitati bune de comunicare si de stabilire a relatiilor
- Abilitatea de a cauta si gasi informatii
- Orientare spre gasirea solutiilor, abilitati de consiliere
- Abilitatea de a lucra in conditii de stress si de respectare a termenelor limita