Scopul rolului
Oferiți suport operațional în toate aspectele ciclului de viață al angajaților. Oferiți expertiză în toate domeniile operațiunilor de resurse umane, asigurând o abordare proactivă, consecventă și eficientă, în conformitate cu modelul nostru de operare global.
Responsabilități cheie
- Oferiți consiliere și asistență angajaților și managerilor pentru toate întrebările legate de angajare, cu referire la legislația locală, manualul angajaților și politicile.
- Sprijiniți elementele operaționale ale tuturor proceselor persoanelor cheie, de exemplu, integrarea/decoperirea, managementul performanței, managementul talentelor, relațiile cu angajații, revizuirea salariului anual și a beneficiilor.
- Asigură conformitatea cu legislația muncii a documentelor și activităților de resurse umane;
- Asigurați-vă că toate schimbările de angajare sunt operate, actualizate în sistemele de resurse umane și comunicate efectiv părților interesate relevante, după caz.
- Actualizați fișele postului în timp util, așa cum este solicitat.
- Colaborați cu colegii din HR din toate domeniile la livrarea diferitelor inițiative, politici și programe globale de HR pentru a stimula schimbarea afacerii.
- Sprijină salarizarea lunară prin introducerea și validarea datelor.
- Gestionați înscrierea la beneficiile angajaților și acționați ca punct de escaladare pentru chestiunile legate de beneficiile locale.
- Trimiteți rapoarte agenților guvernamentali / autorităților locale după cum este necesar.
- Managementul furnizorilor locali, contractarea, PO și plata pentru furnizorii locali de resurse umane.
- Susține programe de introducere la nivel local, comunicare internă și evenimente locale și corporative.
- Îndeplinește indicatorii de performanță în resurse umane stabiliți de companie;
- Îndeplinește orice alte sarcini ad-hoc rezonabile pentru a sprijini funcția HR, proiecte legate de HR.
Cerințe specifice rolului
Abilități și experiență
- Experiență de lucru în HR de cel puțin 3 ani, dintre care 2 de preferință într-un rol similar.
- Cunoștințe ample despre sarcinile operaționale de bază de resurse umane, inclusiv procesarea salariilor, relațiile cu angajații și onboarding/offboarding.
- Cunoștințe actualizate despre legislația muncii din România și cele mai bune practici.
- Experienta in lucrul intr-o organizatie internationala foarte matriceata reprezinta un avantaj.
- Familiarizarea cu SAP (Successfactors) sau alte HRIS reprezintă un plus.
- Orientare puternică asupra clienților, atât pentru părțile interesate interne cât și externe.
- Precizie ridicată și atenție la detalii.
- Abilitatea de a respecta termenele limită și de a face față presiunii.
- Capabil să demonstreze inițiativă, influență și abilități de rezolvare a problemelor.
- Prietenos și capabil să converseze cu oameni de la orice nivel.
- Jucător de echipă puternic cu abilități excelente de comunicare.
- Cunoștințe de limba engleză: scris și vorbit
Ceea ce oferim:
Colt este o afacere în creștere care investește în oamenii săi. Oferim dezvoltarea competențelor, căi de învățare și acreditare pentru a ne ajuta oamenii să performeze cel mai bine, indiferent de rol și locație.
Pe lângă oferirea de salarii competitive și planuri de stimulente, o gamă largă de beneficii și pachete de recompense locale sunt oferite personalului. Colt recunoaște importanța echilibrului dintre viața profesională și viața personală.
Câteva exemple de beneficii sunt:
- Funcționare hibridă
- Două zile pe an pentru a le cheltui pe oportunități de voluntariat
- Tichete de masa
- Abonament Bookster
- Acces la o școală de afaceri virtuală pentru învățare continuă
- Asigurare medicala privata
- Mentorarea afacerilor