Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cariera ta este despre ceea ce vrei să fii și cine vrei să fii. Este vorba despre a-ți aduce abilitățile, curiozitatea și cel mai bun sine adevărat în munca ta.
Aici, îți vei combina ingeniozitatea cu cea mai recentă tehnologie pentru a crea lucruri incredibile.
În Accenture Operations, regândim modul în care lucrează oamenii și performanțele întreprinderilor, valorificând puterea datelor bogate pentru luarea deciziilor, tehnologie inovatoare și inteligență avansată a mașinilor.
Într-o eră în care oamenii sunt esențiali pentru succes, alăturați-vă unei echipe care acordă prioritate ingeniozității umane și încurajează o forță de muncă în care tehnologia îi ridică pe oameni (nu invers), eliberându-i pentru o gândire mai creativă și o muncă interesantă.
Fiecare zi este un proces de creștere, fiind responsabil de:
Oferiți servicii de asistență în domeniul Administrare HR pentru domeniul polonez.
Actualizați baza de date HR cu modificări ale informațiilor personale în funcție de solicitarea clientului.
Monitorizați zilnic activitățile din calendarul înainte de salarizare și asigurați-vă că toate acțiunile sunt întreprinse în termenul convenit.
Implicarea în procesele prealabile de salarizare și de administrare a forței de muncă.
Comunicarea prin telefon, chat sau e-mail cu furnizorul terță parte, clientul sau alte entități Accenture pentru a se asigura că procesul de la capăt la capăt este livrat conform acordului și respectă valorile.
Participați la inițiative de îmbunătățire a proceselor sau la proiecte speciale, așa cum este atribuit
Executați procesele standard și luați acțiunile recomandate pentru a atinge valorile
Atingeți excelența procesului
Executați tehnici de îmbunătățire continuă a procesului
Răspundeți la solicitările de informații prin căutări, rezumarea rezultatelor cercetării și compilarea în formatul solicitat
Execută alte sarcini atribuite de supervizor
Abilități care vă fac munca de succes:
Experiență de minim 1 an în Serviciu Clienți
În mod ideal, aveți experiență în HR (minim 6 luni)
Vorbește fluent poloneză și engleză (B2) atât oral cât și scris
Abilități excelente de servicii pentru clienți și experiență de gestionare a clienților.
Acționează cu încredere în situații ambigue; funcționează eficient într-un mediu în ritm rapid și în schimbare.
Ia măsuri bine gândite pentru a evalua, depana și urmări problemele clienților, inclusiv testarea, replicarea și escaladarea scenariilor.
Abilități de organizare, atenție la detalii și urmărire până la rezolvarea oricăror probleme restante.
Bune abilități analitice
Gestionarea timpului și abilități administrative
Discreție, profesionalism, confidențialitate și bună judecată.
Cum ne pasă cu adevărat:
Urmează o călătorie a succesului. Învață, inovează, investește în tine și fă un pas înainte, mai aproape de obiectivele tale de viață.
Călătorește virtual pe tot globul, lucrând într-un mediu divers și multicultural.
Beneficiați de asigurări de sănătate și de sprijin din partea unui terapeut de sănătate mintală, pentru a vă menține viața echilibrată.
Distrează-te în timp ce lucrezi, participând la evenimente interne ale companiei, activități sportive și inițiative comunitare.
Economisiți bani făcând lucrurile care vă plac, având acces la diferite reduceri la produse și servicii.
Dacă vă plac vacanțele, momentele de bucurie și voluntariatul, (la fel ca noi) aveți acces la vouchere de călătorie, oportunități de voluntariat și multă distracție alături de echipa Accenture.
Bucurați-vă de alte pachete de beneficii personalizate, inclusiv tichete de masă, transport public, pensie privată, asigurare de viață, sală de sport, zile suplimentare de vacanță.