Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Employment type: Permanent
Experience level: Less than 6 months
Description
Responsabilități:
- Oferă suport HR Generalistului în gestionarea documentelor legate de personal;
- Verifică documentele existente la dosarele de personal și le actualizează;
- Oferă suport în gestionarea procesului de angajare;
- Urmărește ca fișele de post să fie actualizate conform cu ultimele informații inregistrate în sistemele interne de evidență a personalului;
- Oferă suport în realizarea anumitorrapoarte și/sau centralizări specifice departamentului de resurse umane;
- Oferă suport în pregătirea diferitelor prezentări specifice departamentului de resurse umane.
Cerințe:
- Studii medii finalizate (studii superioare în curs prezintă avantaj);
- Cunoștințe MS Office ;
- Cunoștințe de limba engleză și/sau germană – constituie avantaj;
- Atenție la detalii;dorinta de invatare; abilitati de comunicare si lucru in echipa
- Disponibilitate de a lucra part-time;
- Activitățile anterioare de voluntariat/ internship – reprezintă avantaj.
Beneficii:
- Pachet de beneficii competitiv pe piața muncii;
- Mediu de lucru plăcut și stabil cu oportunități de promovare;
- Training de inițiere;
- Cursuri interne personalizate după nevoi;
- Program de muncă flexibil;
- Reduceri la diverse servicii medicale;
Dacă ești o persoană responsabilă care dorește sa facă parte dintr-o echipa dinamică care își desfășoară activitatea într-un mediu multinațional, trimite-ne aplicaţia ta.
Toate persoanele care corespund profilului, vor fi contacte in maxim 3 săptămâni.