Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
DESCRIEREA POSTULUI:
- Oferă suport managerului departamentului Resurse umane pe axele: formare și integrare profesională, evaluarea performanțelor, work-life-balance, comunicare internă, motivarea angajaților, responasbilitate socială, reporting.
- Realizează analiza muncii și elaborează profile pentru posturi din cadrul companiei și fișe de post.
- Întocmește ghiduri de integrare profesională și susține formări onboarding.
- Pregătește și susține training-uri interne pentru însușirea atribuțiilor care vizează sfera managementului echipei, evaluarea performanțelor profesionale, dezvoltarea profesională a angajaților, etc.
- Participă la întocmirea procedurilor, instrucțiunilor și instrumentelor de resurse umane și CSR în cadrul companiei.
- Monitorizează evaluarea competențelor și a performanței profesionale la nivelul companiei și transmite către șeful ierarhic rapoarte în acest sens.
- Identifică, în urma evaluărilor, nevoile de instruire ale angajaților și propune către managerul de resurse umane implementarea unor metode și acțiuni pentru optimizarea performanței.
- Participă la implementarea strategiei și acțiunilor de motivare a angajaților de tip work-life-balance și propune și gestionează proiecte și acțiuni interne în acest sens.
- Introduce, centralizează și analizează datele necesare rapoartelor statistice non-financiare solicitate de către managerul departamentului Resurse umane.
- Realizează diverse rapoarte specifice activității de resurse umane.
- Realizează comunicări interne la solicitarea managerului de resurse umane.
- Urmărește și aplică prevederile legale în domeniul relațiilor de muncă și al dialogului social.
- Realizează prezentări pentru diverse activități și evenimente de resurse umane și CSR.
CERINTE:
Studii superioare finalizate (de preferinta în domeniul psihologiei);
Minim 2 ani pe un post similar sau în activități și responsabilități similare celor pe care le presupune postul;
Cunoştinţe foarte bune privind: formarea și managementul echipelor, organizarea și susținerea cursurilor pentru adulți, analiză statistică, comunicare internă, cultură organizațională;
Capacitate de a acorda consultanță/ consiliere în domeniul de responsabilitate;
Capacitate de planificare și organizare a operațiilor și activităților, de pregătire de materiale și rapoarte de analiză;
Cunoașterea MS Office, a limbii engleze si deprinderea de a lucra în echipă.