HR Manager Supply Chain

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Căutăm un manager de resurse umane pentru a ne extinde echipa de resurse umane.

El/ea va acționa ca principal punct de contact pentru întrebările administrative legate de HR dedicate zonei Supply Chain. Candidatul nostru ideal are cunoștințe bune de proceduri de HR, este confortabil în a jongla cu diverse sarcini, respectând termenele solicitate, asigurând sprijinul departamentului HR colegilor noștri din toate depozitele în deplină conformitate cu legislația în vigoare a muncii.

Responsabilitati:

  • Acționează ca prim punct de contact pentru conducerea companiei în ceea ce privește aplicarea politicilor interne în conformitate cu legislația muncii în vederea evitării conflictelor de muncă;
  • Să ia măsuri pentru asigurarea aplicării corecte a legislației muncii în domeniul administrării personalului și al salarizării;
  • Asigură suport managerial în ceea ce privește disciplina muncii și coordonează desfășurarea activităților de cercetare disciplinară;
  • Proiectează și dezvoltă politici care contribuie la dezvoltarea resurselor umane în cadrul companiei în următoarele domenii: recrutare, formare/dezvoltare profesională, remunerare, compensare, beneficii și managementul performanței angajaților;
  • Proiectează și implementează procesul de management al performanței;
  • Explorează oportunități privind politicile de resurse umane și propune soluții care pot aduce valoare companiei;
  • Analizeaza activitatea angajatilor firmei si propune solutii pentru eficientizarea activitatii atat sub aspectul financiar (legat de reducerea costurilor), cat si sub utilizarea eficienta a timpului de lucru (incarcarea cu sarcini de lucru)
  • Furnizează, dacă este necesar, informații referitoare la activitățile desfășurate, asupra entităților autorizate solicitate (clienți interni, clienți externi, audit intern, audit extern, organe de control de stat)
  • Oferă sprijin în desfășurarea audierilor disciplinare / participă la atenuarea diferitelor conflicte dintre angajați
  • Oferă suport angajaților cu privire la solicitările/întrebările pe care le au legate de activitățile de resurse umane
  • Intocmeste diverse rapoarte de HR solicitate de diverse departamente din cadrul companiei
  • Înțelege și respectă toate regulile de siguranță și politicile companiei
  • Actualizează organigramele
  • Efectuează și raportează o serie de situații solicitate de conducerea companiei, pe baza analizei datelor
  • Participa la implementarea proiectelor de resurse umane


Cerințe:

  • Studii de resurse umane (sociologie, psihologie, absolvent de resurse umane)
  • Minim 4 ani experienta pe un rol similar; experiența anterioară de lucru într-o companie de retail în domeniul resurselor umane ar constitui un avantaj
  • Experiență în gestionarea diverselor echipe, în coordonarea și prioritizarea sarcinilor și responsabilităților
  • Excelente comunicare verbală și scrisă, abilități interpersonale puternice
  • Înțelegerea profundă a nevoilor și provocărilor specifice legate de relațiile de muncă legate de contractul colectiv de muncă și strategia de afaceri a unei companii
  • Abilități demonstrate în etica situației, rezolvarea problemelor, gândirea strategică și competența culturală
  • Gestionarea priorităților organizaționale complexe și concurente într-un mediu cu ritm rapid
  • Cunoștințe avansate ale legislației muncii din România
  • Cunoștințe de bază despre salarizare și administrarea resurselor umane
  • Bună stăpânire a pachetului MS Office


Apreciem:

  • Integritate, responsabilitate
  • Atitudine proactivă
  • Logodnă


Salutăm aplicația dvs.! Doar candidații selectați vor fi contactați pentru un interviu!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ALTEX Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ALTEX Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ALTEX Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?