HR Payroll & Benefits Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului


Aceasta este o oportunitate grozavă de a ni se alătura ca Analist HR Payroll & Benefits în Centrul nostru de Afaceri Global din București în cadrul echipei HR Services. Poți avea ocazia să faci parte dintr-o nouă echipă în creștere. Creăm o fundație pentru echipa noastră HRS care va oferi și va oferi clienților noștri programe dovedite, de mare impact. Având accent pe termen lung al companiei pe îmbunătățirea continuă, avem capacitatea de a avansa procesul de transformare.


În acest rol, sunteți responsabil pentru salarizare și beneficii pentru a supraveghea și administra recompensele și beneficiile inteligente ale angajaților, într-un mod care să asigure integritatea datelor, excelența operațională, oferind, de asemenea, procese precise și la timp (stare de plată, interfețe de sistem și raportare) .


Aptitudini necesare


Responsabilități cheie


  • Asigurați-vă că practicile de compensare sunt în conformitate cu politica actuală a companiei (echitate salarială, drepturile omului etc.)
  • Monitorizați rapoartele și colectați datele necesare de la angajați, cum ar fi numărul de securitate socială, titlul postului și statutul de cetățenie
  • Efectuează audituri periodice și întocmește rapoarte și trebuie să țină evidențe meticuloase asupra fiecărui angajat pentru a pregăti controale și a deduce taxele.
  • Asistență la raportarea din statul de plată în conformitate cu cerințele de resurse umane și de afaceri
  • Sprijiniți o politică consecventă de remunerare și salarizare în conformitate cu cultura muncii și obiectivele organizaționale.
  • Sprijiniți administrarea evaluărilor anuale, sondajelor angajaților și statisticilor de resurse umane
  • Răspundeți la întrebările despre compensații, beneficii, impozite și deduceri de asigurări și oferiți răspunsuri precise, consecvente și în timp util la întrebările de raportare, care sunt de complexitate moderată și pot necesita cercetări și analize suplimentare
  • Asistență la crearea sau actualizarea instrumentelor interne de instruire și a manualelor de proces pentru membrii echipei, pentru a maximiza utilizarea eficientă a sistemelor de compensare a resurselor umane
  • Asigurați conformitatea cu regulile Tenneco de administrare a datelor, standardele de securitate, GDPR, precum și politicile și procedurile de resurse umane


Experiență necesară


Ce te va face să reușești


  • 3-4 ani de experiență profesională în resurse umane, experiență de lucru dovedită ca ofițer de salarizare, grefier de salarizare sau rol similar
  • Gradul universitar preferat sau compensat de ani suplimentari de experiență în muncă; O diplomă în contabilitate, afaceri, finanțe, resurse umane sau alte cursuri afiliate
  • Nivel foarte bun de engleză, verbal și scris
  • Cunoștințe solide de MS Outlook, Excel și Word sunt esențiale.
  • Abilități puternice de matematică cu abilitatea de a identifica erorile numerice
  • Flexibil și adaptabil în abordarea lucrului cu capacitatea de a face mai multe sarcini
  • Rezolvarea problemelor complexe — Identificarea problemelor complexe și revizuirea informațiilor aferente pentru a dezvolta și evalua opțiuni și implementa soluții.
  • Excelente servicii pentru clienți și abilități de comunicare, inclusiv capacitatea de a interacționa și de a comunica eficient în cadrul Tenneco (atât verbal, cât și scris)
  • Abilitatea de a stabili priorități și de a gestiona sarcini multiple, de a îndeplini și dorința de a fi flexibil într-un mediu cu ritm rapid
  • Abilitatea de a auto-gestiona livrabilele cheie și termenele limită
  • Abilitatea de a gestiona informații extrem de confidențiale cu discreție și profesionalism


Calificări suplimentare de preferat


  • Experiență dovedită în domeniul salarizării pentru angajatorii din mai multe state și organizațiile internaționale
  • Experiență în SAP SuccessFactors
  • Experiență demonstrată în procesarea datelor, generarea de rapoarte și utilizarea instrumentelor de scriere a rapoartelor
  • Vorbește orice altă limbă de circulație internațională


Ceea ce oferim


Dorim să vă facem să vă simțiți bineveniți, provocați și inspirați, așa că ne-am asigurat să punem împreună cu atenție un amestec de beneficii menite să vă sporească sănătatea și bunăstarea, să vă asigure creșterea personală și profesională și, de asemenea, integrarea într-un mediu plăcut. mediu de lucru de zi cu zi.


La ce vă puteți aștepta în continuare


Echipa noastră este pregătită să acționeze imediat asupra acelor candidați care se potrivesc cel mai bine pentru acest rol. Mai întâi veți auzi de la cineva din Talent Acquisition pentru a programa un ecran de telefon, iar apoi următorul pas va fi un interviu personal cu managerul nostru de angajare. Ne mândrim cu trecerea rapidă prin procese, iar tu poți fi sigur de transparență și comunicare promptă pe tot parcursul.


Ne angajăm pentru siguranța și sănătatea angajaților noștri. Respectăm recomandările de distanțare socială și alte protocoale, asigurând un mediu de lucru sigur pentru toți.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Tenneco pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Tenneco pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Tenneco locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?