HR Planning & Control

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre activitate:

 Asigurarea unui flux corespunzator activitatilor de raportare si  bugetare a proceselor HR

 

Principalele responsabilități:

  • Realizeaza lunar/ trimestrial/ anual diverse rapoarte  privind numarul de salariati, costurile cu angajatii si alte rapoarte HR, in conformitate atat cu cerintele Conducerii locale si centrale (HO), cat si cu politicile si directiile existente  la nivel de Grup;
  • Realizeaza atunci / de fiecare data  cand sunt solicitate, rapoarte pentru Conducerea locala si centrala (HO)
  • Asigura standardizarea raportarilor HR in conformitate cu cerintele HR si de  business
  • Monitorizeaza lunar numarul de salariati existenti si informatiile legate de managementul posturilor (posturi existente, inlocuiri, pozitii  noi, leasing de personal, alte cerinte specifice)
  • Se asigura ca toate datele financiare sa fie actualizate si pastrate in conformitate cu cerintele Conducerii locale si centrale (HO)
  • Identifica componentele cheie si factorii de cost ai bugetului HR
  • Monitorizeaza bugetul HR anual aprobat
  • Actualizeaza, ori de cate ori este cazul, parametrii utilizati in calcul provizioanelor si a bugetului de cheltuieli cu personalul
  • Solicita informatii cu privire la modificari legislative legate de taxe si contributii sociale de la colegii din Employees Administration
  • Isi aduce aportul in stabilirea bugetului alocat salariatilor si este responsabil pentru monitorizarea acestuia
  • Revizuieste si analizeaza datele obtinute din piata pentru a realiza diverse rapoarte bazate pe acestea
  • Pastreaza confidentialitatea datelor la care are acces
  • Realizeaza alte sarcini specifice, delegate de catre superior, in functie de cerintele business-ului

 

Cerinte:

  • Studii financiare/ economice
  • Cel putin doi ani experienta in lucrul cu bugete / bugetare
  • Cunostinte avansate de Excel/Access

 

Alte competențe necesare:

  • Abilitati de comunicare si relationare
  • Foarte buna atentie la detaliu
  • Foarte bune cunostinte PC
  • Abilitate de a lucra in conditii de stress
  • Abilitati de a lucra in echipa
  • Persoana analitica
  • Abilitati de rezolvare a problemelor
  • Initiativa si responsabilitate
  • Abilitatile de comunicare verbala si scrisa in limba engleza

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?